Du använder en inaktuell webbläsare. Den kanske inte visar denna eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternative browser.
Vart kan båten min ha tagit vägen ? Efter servern gick ner för ett par dagar sedan så har min 4manna gummibåt försvunnit helt, finns varken i hamnen (garaget) eller båtbärgaren.
För att vi ska kunna säkerhetsställa den bästa upplevelsen, bland annat hålla dig inloggad använder vi cookies. Genom att fortsätta använda den här sidan, godtar du att vi använder det.