- Meddelanden
- 6
- Reaction score
- 5
Förstår att Philip gör allt han kan, men just nu är det för få Staffs. Han borde ta in fler.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Skrivblock: This feature may not be available in some browsers.
För det är för få?Varför tycker du att det är för få staffs, @Kaneki?
Men hur märks det? Påverkar det RPn, supportärenden m.m.?För det är för få?
320 tar ju in staffs hela tinFörstår att Philip gör allt han kan, men just nu är det för få Staffs. Han borde ta in fler.
Han sitter ju och tar in nya staffs väldigt oftaFörstår att Philip gör allt han kan, men just nu är det för få Staffs. Han borde ta in fler.
@Kaneki ^^Men hur märks det? Påverkar det RPn, supportärenden m.m.?
Tycker inte att det är för få staffs alls, det brukar finnas gott om staff inne både dag och natt. Men det är från mitt perspektiv.Förstår att Philip gör allt han kan, men just nu är det för få Staffs. Han borde ta in fler.
Förstår att Philip gör allt han kan, men just nu är det för få Staffs. Han borde ta in flera
"blev ner slagen 3 ggr mina första 30 min på servern, och sen skjuten en gång." Sånt ska inte hända och det är därför folk tycker att det finns för få staffs.inte för få staff, tycker polisen är väldigt aktiv i spelet.
Dock så är server extremt Kaotiskt vilket jag ser svårt speglar någon direkt seriöst RP.
folk är väldigt vulgära vilket men inte är i ''verkligheten'ä
men annars aktiv server, folk överallt, poliser överallt- men server liknar mer filmen Free guy om någon har sätt den, än någon form av RP.
blev ner slagen 3 ggr mina första 30 min på servern, och sen skjuten en gång.
Prova titta nu, det är just nu 45 helpers. Tror inte att det behövs merAlltså det skulle vara bra med fler staffs men det kan inte vara för många staffs om ni fattar vad jag menar annars så skulle det vara kaos
Ja men det handlar ju primärt om att hitta bra staffs, kvalitet över kvantitet.Vi har många staffs. Spelarantalet har ökat då måste även staffsen bli fler.