Accepterad Fåret | Medlem ansökning [Grodan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fåret

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alfred

Vad är ditt discord namn? f.ret

Vad är ditt födelsedatum? 12 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter oliver Ek och är 28 år gammal. Olivers barndom var rätt så bra. Redan vid 4-årsåldern var han omtyckt i dagis och många ville hänga med han fick han förklarat för sig. Sedan i grundskolan så hade han skapliga betyg och många att hänga med, både tjejer och killar. Olivers intresse var bilar av alla slag. Han läste på om bilar varje dag, dag ut och dag in .När han var 12 år gammal så kunde han alla bilmärken som finns och var fullproppad med information om de. Hans lärare var generad av hans kunskaper inom bilar och trodde att han kunde bli något stort. Oliver hade alltid stora drömmar. Han gick ut skolan med minst godkänt i alla ämnen. Olivers föräldrar var väldigt stöttande och trodde på han. Oliver var inte riktigt som sina kompisar, han var mer en sån person som ville chilla på kvällarna och hänga med familjen eller kanske läsa på om bilar eller titta på dokumentärer medan hans kompisar var ute varje kväll. Oliver är en trevlig kille som är snäll och omtänksam mot alla. Han kan dock bli rätt irriterad om han får dumma eller onödiga frågor mot sig och han använder sig då av ett fult språk. Oliver vill satsa på att bli något stort inom bilar så som att få arbeta på en bilfirma eller bara att få äga en riktig fet bil hade varit en stor dröm. När han var runt 20 års åldern så fick Oliver en sjukdom som gjorde att han blev dement och tappade alla minnen och kunskap. Detta ändrade på Olivers liv helt totalt. Han visste inte ens vad hans mamma hette. Inom 2 års belopp hade han fått all grundfakta om livet och lite återberättningar om hans bilintresse mm. Han känner inte så stort intresse för bilar längre och vet inte riktigt vad han vill bli i framtiden. Han har i alla fall bestämt sig för att skaffa ett heltidsjobb och försöka få vänner då han har tappat kontakten med de flesta andra. Han tänker att han ska vara ute på stan och krogar ofta för att lära sig att prata med människor och då förhoppningsvis få vänner. Nu när Oliver är 28 år gammal så tycker folk att han är unik och lite skum och blir lätt irriterad på honom då han fortfarande glömmer bort saker jämt och vill inte riktigt berätta om det förflutna. Detta är en svaghet hos Oliver att berätta om det som hänt honom och det gör honom lätt berörd och deprimerad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? ag kan bidra med seriös och mogen rp. Jag är en seriös rollspelare som spelar för att ha roligt och för att alla ska ha roligt. Jag kommer att bidra med bra social rp. Jag är väldigt erfaren om fivem och kört på flera servrar, har ca 1 600 timmar på spelet. Jag vill kunna utöka mina möjligheter på unive och inte vara "låst" som icke medlem.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för motpartens vinst i ett scenario menas med att man inte alltid behöver vinna ett scenario. Om vi tar som ett exempel att man gör ett bankrån. Planen i bankrånet är att man ska göras en enkel och social förhandling med poliserna för att skapa en rolig rp. Vi flyr och poliserna lyckas få stopp på vår bil. När de närmar oss med vapen så skjuter vi ner alla för att vinna scenariot. Detta gör det tråkigt för poliserna och skapar en ruskigt tråkig rp som man inte vill ha. Man behöver inte vinna ett scenario för att det ska vara roligt.

Hur hittade du Unive? Jag hittade det genom vänner, sociala medier och unive är väldigt känd inom de svenska servrarna

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka