Accepterad får jag spela ändå [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abdi00

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
jag undrar om jag får fortsätta spela för jag och min kompis krockade med vår bil sen skulle vi springa till ikea garaget och ta ut en ny bil men så kom det en bil och kidnappade oss för de trodde vi skulle ta över ett område. Sen vid deras hus så sköt en kille mig och en annan min kompis utan andledning för de ställde inga frågor utan bara sköt oss och sedan dumpade oss i vattnet.

jag undrar om jag får fortsätta spela för jag och min kompis krockade med vår bil sen skulle vi springa till ikea garaget och ta ut en ny bil men så kom det en bil och kidnappade oss för de trodde vi skulle ta över ett område. Sen vid deras hus så sköt en kille mig och en annan min kompis utan andledning för de ställde inga frågor utan bara sköt oss och sedan dumpade oss i vattnet.
Ifall ni inte har kriminell rollen så kan ni spela ändå utan att Rollspela på det som hände innan ni dog.

Men Ifall dom döda er utan anledning så skulle jag säga ifall du har klipp ta det vidare till staffs, du kan anmäla det här: https://www.unive.se/form/10/select ,ifall du har bevis då.

Ja det kan du 12h efter du dött.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka