Får inte rätten att få medlem får jag nyss gick med

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Big Chungus

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
hej till dig som läser detta medelande jag vill bara säga att när jag gjorde en toppen intervju så blev den nekad för att jag gick med för 24 minuter sedan. Detta är absurt jag har spelat på servern längre en dem och bara för att man tar en lite fivem paus är detta tacket. Jag besvarade varje fråga manjefikt med exempels och allt men nej nej den blir inte godkänd. Jag visade dem bevis på att jag hade spelat på servern innan men det funkar ju så klart inte. Deras motargument var att lallare gjorde nya konton och dirket ansökte men till detta svarar jag att jag har kört hela dagen på att spela unive jag kunde varit ute och haft kul men jag valde att ha det trevligt på unive. 15.39 gick jag med då min kusin bjöd in mig. Jag ansökte direkt då jag som sagt är en gammal spelare på servern så skriver jag den och sckikar in den efter en stund drar dem in mig och som sagt jag svarar bra på frågorna. Jag har spelat som krim securiatas sjukvårdare och bilförsäljare tidigare. Jag har dedikerat 700 timmar till den här serveren och 600 spenn och det här är tacket att man ska vänta 14 dagar och spela som icke medlem oj vad kul. Uppskatar gärna om någon svara inom kort.

Staffs som tog beslutet @curry_e_gott @.lowq @stenbergz

Mvh alfaheinz

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka