Accepterad Fågel08 | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Znaxse

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
130
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199220579361/

Ditt Hex-ID: 11000014b1edc21 (Hex)

Vad är din discord tagg? Znaxse♡#2618

Vem var det som bannade dig? Nwllye

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: qhnphn Anledning: Sv Abuse, Toggleid i scenario Går ut om: 5 dagar 22 timmar 57 minuter Placerad av: Nwllye ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢ ❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på unive.se/bannad 💡 Se till att läsa våra regler på unive.se/regler för att undvika att bli avstängd. 💚 Målet med den här avstängningen är att du ska lära dig.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror själv staff valde att banna mig för sv abuse.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis åkte runt i staden för att vi letade efter en bil som han kunde byta senare åkte vi uppåt i stan för att åka till hans gänghus, När vi var där så chillade vi lite innan vi tänkte åka vidare för att åka ner till piren och hämta en kompis till mig. När vi kom ner till piren var han inte där som vi skulle hämta upp så vi åkte vidare, efter en stund åkte vi för att tanka vid grove-street affären. När vi sedan åkte vidare stöte vi på en grabb som hetsade oss snackade skit om oss och dem vi känner och att han skulle skjuta oss, Då valde jag och min kompis att åka efter han för att rikta mot han och snacka om det och varför han höll på som han gjorde. När Vi precis tagit han och han hade vapen mot sig satte jag på toggleid för att se hans id efter som han hetsade och när jag då tänkte klippa det så hjhade jag inte igång medal och därför gick jag in och tänkte sätta på medal. När jag komemr tillbaka efter att ha tabbbat ur så ser jag att han fortsätter och lalla och säger "skjut mig då jag bryr mig inte" och då sitter vi fortfarande i bilen med han samtidigt som jag håller han så kollar jag upp om han är krim genom att skriva /who i chatten och då vissade de sig att han inte var krim och då kom jag också på att han hade snot en gängbil. men men När vi e på vägen ner till hammnen så stannar vi för att jag ska ut och se om han har mobil eller någonting på sig men det hade han inte och när vi ska hoppa in i bilen glitchar han sig ut ur th på något sätt och försöker springa iväg och då springer jag efter och får tag på han igen och när vi sätter oss i bilen igen och åker ner till hammnen för att snacka med han så riktar jag på han samtidigt som han springer iväg och säger "jag skall inte dö idag" Och det gav jag han en ban för efter scenariot. Men efter att han sprungit iväg skjuter jag han i benet för att han ska ramla ihop m en då ställer han sig upp och springer vidare och då inte rpar på skador vilket är pwg. Han klättrar upp på en silo och står där sen springer min kompis upp efter för att få ner han men då slår han till min kompis och ajg skjuter ner grabben och han deckar. efter det var scenariot över och jag bannar han och skickar ut i förlängningar och ban bevis för att han ska få en längre ban. När vi sedan åker vidare stannar vi till för jag behöver mat och efter jag köpt mat åker vi på östra motorvägen där vii blir stannade av polisen. Vi klarar oss undan med en böter och vi fortsätter åka uppåt mot där man köper skott eftersom jag inte har så mycket skott kvar efter att jag skjöt kilen. NÄr vi är framme hoppar jag ut för att gå till tanten som säljer skott och precis innan jag hinner köpa skott blir jag bannad i 7 dagar och indragen servervakt!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga att det delvis var en felaktig ban på grund av att jag satte på toggleid när han gjorde fel men sedan hade på det förlänge och det är inget jag nekar till och jag vet jag har gjort fel men tycker även att det var en felaktig ban efter som han vi hade kidnappat gjorde massor av regelbrott som sagt erkänner jag till att jag gjort fel och tar min kritik över de och vill lära mig av det istället för att inte bry mig alls. Jag tyckte själv till efter att jag blev bannad och då jag inser att jag måste va försiktigare med mina perms och ta väll hand om dem för att vara en förebild som sv och inte lära andra saker som är fel... Sånt man lär sig när man ansöker, Jag är lite sur på mig själv att jag inte tog mitt (toggleid) perms på allvar så mycket man behöver göra för att va servervakt och vissa att man vill allt för servern och vill den allt och så mycke så man värkligen behöver. Jag har begått misstag, de har jag men är alltid väldigt less på mig själv efter när jag tänker efter var det värkligen nödvändigt och var det verkliggen rätt att göra så och hade jag kunnat gjort på nått annat sätt för att göra scenariot bättre och roligare.

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 8 gånger tidigare och har lärt mig någonting av alla dem bannsen och har inte gjort om det som jag blivit bannad av och kommer lära mig av denna ban också!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tänkt en extra gång och stängt av toggleid efter jag sett hans id eller tillkallat en staff i /report eller /help

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja! Jag kommer tänka efter en extra gång innan jag gör något för att se till så att de blir rätt och att jag inte gör något fel.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja. jag förstår detta och är medveten om konsekvenserna!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka