- Meddelanden
- 131
- Reaction score
- 7
Vad är ditt namn i verkligheten? Vilmer
Vad heter du på discord? Znaxse♡#2618
Ange ditt födelsedatum 14 Juni 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. måndag: (14:00-23:00)
tisdag: (15:00-00:00)
Onsdag: (13:30-22:30)
torsdag: (14:30-23:30)
fredag: (14:00-00:30)
lördag: (11:35-00:00)
söndag: (12:40-23:30)
Hur länge har du varit medlem på Unive? sen 1 april
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad 8 gånger och ingen av dom har vart mer än 5 dagar! (Fick inte in bilden!)
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har i upgift att ta hand om servern samtidigts som man får andra att se upp på en tex med att göra rätt och lyda alla regler utan problem. En servervakt är bra för att servern ska kunna ållas uppe. Som SV behöver man kunna alla regler och veta hur man agerar i olika situationer om det händer någonting. Som en SV är det viktigt att man vissar upp sig och tar till med så mycke som man behöver, man kan även hålla koll på saker som händer runt än och ta åtgärder på de. många tror att det inte är så mycket jobb som servervakt med svaret e faktiskt lite mer komplicerat som servervakt är jobbet så att am nska underlätta för alla staffsen för att dem inte ska ha så mycket att göra. när man glidder runt på piren och kanske ser någon göra något fel ska man ta åtgärder på de och det är viktigt att man gört de för på denna server ska man göra rätt och om man inte tar åtgärder på de så kan det beskrivas som korruption och att man är för latt för att ta åtgärder på det felet. Om man inte orkar göra en /svban eller en /kick för att man inte orkar så borde den personen inte vara SV för Som SV ska man vara uppmärksam på både stora och små porblemen.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli Servervakt på unive för att underlätta för alla staffsen. Jag vill göra servern till en bättre och tryygare plats för alla där man kan gå runt helt fritt. Vill göra servern till en bättre plats med mindre lall och mer strikt där man värkligen lär sig att man ska sköta sig. Staffsen har ett jobbigt och hårt jobb så det är bra om det finns massa servervakter som kan underlätta för alla staffsen och ändå gör nytta på servern genom att banna eller kicka dem som inte kan bete sig. JAg kommer göra så bra jag kna för att vara kvar som sv och vill få bort alla som inte kan bete sig och inte lydder efter den varning som dem fått. Dem som inte kan bete sig borde få en ban eller en kick för att lära sig och man kickar eller bannar inte bara för att det är kul utan att man skriver en vättig anledning och att man kan lära sig av det!
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korrpution är att om jag tillexempel går runt på piren och så ser jag någon som gör ett regelbrott me njag tar inga åtgärder på de för jag är för latt och orkar inte göra det. abuse är tex att om jag krashar och flygger ut ur bilen och så dör jag och sen ressar jag för jag inte orkar bli 12ad eller att jag har toggleid i scenario. det kan även vara att jag avänder permsen för min egna fördel.
Vad heter du på discord? Znaxse♡#2618
Ange ditt födelsedatum 14 Juni 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. måndag: (14:00-23:00)
tisdag: (15:00-00:00)
Onsdag: (13:30-22:30)
torsdag: (14:30-23:30)
fredag: (14:00-00:30)
lördag: (11:35-00:00)
söndag: (12:40-23:30)
Hur länge har du varit medlem på Unive? sen 1 april
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad 8 gånger och ingen av dom har vart mer än 5 dagar! (Fick inte in bilden!)
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har i upgift att ta hand om servern samtidigts som man får andra att se upp på en tex med att göra rätt och lyda alla regler utan problem. En servervakt är bra för att servern ska kunna ållas uppe. Som SV behöver man kunna alla regler och veta hur man agerar i olika situationer om det händer någonting. Som en SV är det viktigt att man vissar upp sig och tar till med så mycke som man behöver, man kan även hålla koll på saker som händer runt än och ta åtgärder på de. många tror att det inte är så mycket jobb som servervakt med svaret e faktiskt lite mer komplicerat som servervakt är jobbet så att am nska underlätta för alla staffsen för att dem inte ska ha så mycket att göra. när man glidder runt på piren och kanske ser någon göra något fel ska man ta åtgärder på de och det är viktigt att man gört de för på denna server ska man göra rätt och om man inte tar åtgärder på de så kan det beskrivas som korruption och att man är för latt för att ta åtgärder på det felet. Om man inte orkar göra en /svban eller en /kick för att man inte orkar så borde den personen inte vara SV för Som SV ska man vara uppmärksam på både stora och små porblemen.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli Servervakt på unive för att underlätta för alla staffsen. Jag vill göra servern till en bättre och tryygare plats för alla där man kan gå runt helt fritt. Vill göra servern till en bättre plats med mindre lall och mer strikt där man värkligen lär sig att man ska sköta sig. Staffsen har ett jobbigt och hårt jobb så det är bra om det finns massa servervakter som kan underlätta för alla staffsen och ändå gör nytta på servern genom att banna eller kicka dem som inte kan bete sig. JAg kommer göra så bra jag kna för att vara kvar som sv och vill få bort alla som inte kan bete sig och inte lydder efter den varning som dem fått. Dem som inte kan bete sig borde få en ban eller en kick för att lära sig och man kickar eller bannar inte bara för att det är kul utan att man skriver en vättig anledning och att man kan lära sig av det!
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korrpution är att om jag tillexempel går runt på piren och så ser jag någon som gör ett regelbrott me njag tar inga åtgärder på de för jag är för latt och orkar inte göra det. abuse är tex att om jag krashar och flygger ut ur bilen och så dör jag och sen ressar jag för jag inte orkar bli 12ad eller att jag har toggleid i scenario. det kan även vara att jag avänder permsen för min egna fördel.