Accepterad Fågel08 | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Znaxse

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
129
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Vilmer

Vad heter du på discord? ✞Znaxse♡#2618

Ange ditt födelsedatum 14 September 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. måndag: (14:00-23:00)
tisdag: (15:00-00:00)
Onsdag: (13:30-22:30)
torsdag: (14:30-23:30)
fredag: (14:00-00:30)
lördag: (11:35-00:00)
söndag: (12:40-23:30)

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan 1 april 2022+ 350 h på fivem

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad 7 gånger och ingen av dom har vart mer än 5 dagar!

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En vanlig spelare på unive som kan alla reglerna och vill göra unive till en bättre rp server och lära andra hur man spelar på rp och vad dom gör för misstag. Folk som vill underlätta för alla staffs och helpers så dom slipper banna hela tiden och sköta allt. Som sv tycker jag att man ska kunna alla regler och vilja göra unive till en bättre server och göra så alla känner sig trygga utan att man ska vara rädd för att bli bannad man ska göra rätt från början och om man gör fel så ska man lära sig av sina misstag istället för att fortsätta med att bryta mott serverns regler. Jag tycker även att en servervakts uppgift är att skydda servern och unive är en server där det inte finns nån åldersgräns och om man ksk är lite yngre och vill testa på rp så ska man göra de och om man ksk e sv och så ser man en icke medlem som gör fel ska man it ta så jätte hårda straff det kanske räcker med en svban eller en kick för att se om personen lär sig av det den gjorde fel.

Varför vill du bli servervakt på servern? ag vill göra unive till en öppen server för alla och alla ska kunna testa på hur det är att köra på en rp server och hur det är att ha social rp och kanske skaffa nya trevliga vänner inom gaming . Jag vill att alla ska få chanser men ändå inte för många för man måste lära sig av sina misstag och inte bara fortsätta göra fel. Jag kan alla regler och vill att alla ska ha en chans att få testa på unive RP. Jag som person vill att alla ska följa reglerna och om man inte gör det så ska det leda till konsekvenser men ksk inte så hårda pga av vad den har gjort.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är om man tex använder sina perms fel och om jag ger ett exempel ¨ revivear sin kompis bara för man känner den eller att man använder toggleid i scenarion osv. jag kommer absolut inte göra detta då jag vet att det kommer leda till konsekvenser och även om jag inte visste att det skulle bli konsekvenser av korruptionen skulle jag fortfarande inte gjort det för serverns bästa. Ett annat sätt att se korruption på är att man inte bannar sinm kompis eller att man skiter i att nån gör nått fel utan man ksk är trött. visst får man va trött men man ska fortfarande hjälpa servern så den blir bättre och roligare för alla!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka