Accepterad Fäktman | Medlem ansökning [robinbus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fäktman

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199213626915/

Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad är ditt discord namn? Fäktman#5614

Vad är ditt födelsedatum? 7 November 2006

Berätta om din karaktär. Jag föddes i Estland 1997-11-07 och heter Crist Ronal. Jag hade kusiner här en gång i tiden men de flyttade till Sverige och nu har jag bestämt mig för att göra detsamma. Då vi inte hade det särskilt bra eller lätt under min barndom har jag bestämt mig för att leta ett bättre liv på andra håll. Min far dog tyvärr i en bilkrasch och därför hamnade vi i ekonomiska besvär som familj, innan dess hade vi bra ekonomi och därför blev förändringen något som tog på unga jag hårt. Jag har spenderat ett par vuxna år här nu men trots utbildning och aktivt sökande får man inga bra jobb i min hemstad. Och istället för att flytta till en stor stad i Estland har jag valt att följa mina yngre kusiners fotspår för att undvika gängkriminaliteten. Jag har en brinnande passion för bilar men det har mest varit hypotetiskt då vi inte hade råd med något annat än en Lada. Jag gillar även sport som fotboll men är mer av en åskådare i den avdelningen. Eftersom jag inte hade pengar till utrustning blev det därför lättare att hålla intresse i bilar på avstånd än fotboll på avstånd för fotboll är dyrt att kolla på. Har ett byggande intresse för Real Estate då jag får mina ögon öppnade för moderna hus och lägenheter i detta finare land.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag älskar att spela och att leva mig in i spelen ordentligt. Att skapa inlevelse bygger på människorna runt dig och jag tror verkligen jag kan bidra i den avdelningen. Jag spelar ganska mycket och GTA har länge varit mitt favoritspel vilket gör att detta är ett klart intresse. Jag beter mig och följer regler som är på plats och jag är en någorlunda mogen person för min ålder.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag gillar verkligen realistiska scenarion och lever mig därför gärna in i dem genom att bete mig på ett lämpligt sätt. Jag tror även att när jag beter mig bra kommer det inte spridas dåliga beteenden genom mig. Och därför kommer även andra att bete sig bättre tror iallafall jag.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag ska bete mig som den trevliga och välkomnande personen jag är. Jag tycker även att en stor roll i det är att kunna ta en förlust, och inte bete sig orealistiskt så fort något inte går min väg i livet.

Hur hittade du Unive? Genom kompisar på senare tider men tidigare innan jag hade en dator har jag även kollat på youtube och pratat med bekanter om det, och de beskriver en positiv upplevelse, vilket i sin tur får mig att vilja gå med.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka