Nekad Ezzob | Medlem ansökning (asregrd)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ezzob

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? Ezzob

Vad är ditt födelsedatum? 30 Oktober 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: William Larsson 50

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig, klumpig, snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: han har haft ett bra liv med vänner och familj men har precis flyttat och ska skaffa jobb och ha det kul.

Vad kan du bidra med till serverns RP? inte va kriminell.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? vet inte vad det är.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja, jag gig med i ett team när man inte fick det men nu har jag lärt mig att man alltid ska lyssna på reglerna.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? om man dör så för man inte spela som sin karaktär på 12 timmar, att karaktärens röst ska vara som karaktären är.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag inte håller på mad dumheter och står på polisens sida, man om någon börjar hålla på då kan jag bli lite sur och kanske ge dem en spark i benet men det är för självförsvar.

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? Ezzob

Vad är ditt födelsedatum? 30 Oktober 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: William Larsson 50
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig, klumpig, snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: han har haft ett bra liv med vänner och familj men har precis flyttat och ska skaffa jobb och ha det kul.

Vad kan du bidra med till serverns RP? inte va kriminell.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? vet inte vad det är.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja, jag gig med i ett team när man inte fick det men nu har jag lärt mig att man alltid ska lyssna på reglerna.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? om man dör så för man inte spela som sin karaktär på 12 timmar, att karaktärens röst ska vara som karaktären är.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag inte håller på mad dumheter och står på polisens sida, man om någon börjar hålla på då kan jag bli lite sur och kanske ge dem en spark i benet men det är för självförsvar.

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär & Vad kan du bidra med till serverns RP & Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

bakgrund och framtidsplaner: William har haft ett bar liv under upväxten men har blivit mobbad för att han är ful. Enda sen dess har han villat bli en polis för att stoppa kriminälla för att göra dåliga saker. När han var 45 fick han sparken av sitt jobb och nu pluggat klart till polis för att stoppa alla tjuvar. William Larsson ska var en sänll polis som gör rätt beslut för William vill bli den bästa polisen i stan. William har lite svårig heter med vissa saker men kommer lösa polis rollen bäst.

vad jag ska bidra med till serven: vara snäll mot andra spelare så alla har kull, Spela min roll så bra som möjligt

motpartens: om man blir tagen av polisen så ska men spela med och inte hålla på så det blir kull för alla.

Tack så mycket!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

hur gör man den muntliga intervjun. Hade varigt trevligt om du hade kunnat hjälpa.

Nekad.
Anledning: Du har ej tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka