Nekad ezzin | Medlem ansökning [S4]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ezzin

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Nils

Vad är ditt discord namn? _babushka_8 Eller EZZIN

Vad är ditt födelsedatum? 9 September 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kurre Abdul han är född år 1959 och har afrikanska rötter. När han bodde i sitt hemland så var han en grovt kriminell ledare och det gjorde att han behövde fly landet. Han är dement men älskar att prata och det gör att han ofta blir missförstådd eller hamnar i problem. Kurre är väldigt intresserad av bilar, alkohol, kriminalitet och att skaffa nya kompisar som han kan ska minnen för livet med. Kurres favoritbil är en importerad dodge ram. Han har redan skaffat två kompisar Ali som även är hans barnbarn och Carl. När Kurre var yngre så levde han ett dubbelliv. På dagen var han fotbollsproffs men det kommer han inte ihåg och på kvällen var han kriminell. Men nu när Kurre flyttade till Sverige så kände han att det var dags att förändra sitt liv. Numera så är han inte kriminell och har ett heltidsjobb som byggarbetare. Han är också Afrikas största gangster rappare och går vid namnet The African Beast. Han rappar mycket om kriminaliteten i Afrika och om hur han försöker ta sig ur den kriminella livsstilen. Men så plötsligt en dag när han var och hälsade på i sitt hemland så hittar han sin son mördad och uppspikad på väggen och han blev helt förstörd. Så nu försöker han hytta ett nytt gäng eller starta upp ett nytt gäng så han kan ge tillbaka och ge hämnd. Men de lilla problemet är att han är dement. Han glömmer ofta bort vad han heter, vart han bor, vilka som är hans kompisar och vilka som vill honom illa.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med många roliga scenarion och kriminella scenarion inom snar framtid. Men jag kan även bidra med bra jobb rp och mitt mål är att utveckla min rp och bli en så bra rp spelare som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid ska spela för att det ska gynna sig för en själv utan att man även spelar för sina motspelares fördel så att alla får en jämn och bra spel upplevelse.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, Rdm, Vdm, meta gaming, cop bait och fear rp.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har tidigare varit kriminell och medlem här på unive.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Nekad, skriv lite exempel på vad regelns innebörd är.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka