Nekad Ezzel | Ban överklagan (weed)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Ezzel

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198308376411/

Ditt Hex-ID: 110000114bfbf5b

Vad är din discord tagg? Leo乡 #2641

Vem var det som bannade dig? VεИi Vidi Vici hellcase.org.

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: powergaming, copbait ~VεИi Vidi Vici hellcase.org. Återstår: 19 dagar 23 timmar 60 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ja det står copbait så de är väl det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde på motorvägen sen såg jag en polis bil och två personer den var handfängslade så jag åkte fram och tillbaka för att höra vad dem prata om sen åkte jag en väg och typ 2 minuter efter fick jag en 20 dagars ban

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var fel att jag fick en 20 dagars ban för att köra fram och tillbaka på motorvägen. jag gjorde väl fel att jag copbaita men jag tycker inte riktigt att de var det jag sa heller ingenting

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för lallare lärde mig att inte sno andra bilar så jag köpte en volkswagen mk1 och jag kommer inte ihåg vad jag blev bannad på dem andra

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte var så nyfiken på andra och vad dem har gjort

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte åka fram och tillbaka på motor vägen för att höra vad några pratar om

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka