Nekad Ezy_Emzer | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ezy_Emzer

Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199142989368/

Ditt Hex-ID: 1100001467eee38

Vad är din discord tagg? EzY_Emzer#0105

Vem var det som bannade dig? janne

Hur lång tid var din ban? 20 dagar men nu har det gått 6 dagar sen jag blev bannad

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: snor tjänstefordon ~Janne. Återstår: 19 dagar 23 timmar 42 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för min kompis tog ett tjänstefordon

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. min kompis spelade och han viste inte att det var väldigt seriöst och han sprang runt på stan och sen såg han en ambulans och ville köra den för jag hade inte någon bil just då så han hoppade in i ambulansen och började köra

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte inte en felaktig ban

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag var afk när jag blev bannad så vet inte vad det var men efter den bannen så har jag inte blivit bannad tills nu

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag vet inte om jag hade kunnat göra något annorlunda kanske inte låta dom spela eller sagt till dom att det var väldigt seriöst

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man inte ska låta sina kompisar spela utan att man har sagt till dom hur seriöst det är

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka