Nekad Ezy_Emzer | Ban Överklagan [R4inbowtail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ezy_Emzer

Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199142989368/

Ditt Hex-ID: steam:1100001467eee38

Vad är din discord tagg? EzY_Emzer

Vem var det som bannade dig? R4inbowtail

Bild på banmeddelande: ni.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet ej ingen som meddela mig om att man inte fick sälja bilar till sig själv och står inte i någon information eller något liknande. fattar nu i efter hand med provisionen att de blir som att ge sig själv egen rabatt men efter som ingen sa något eller att det inte stod någonstans trodde jag att det var okej.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag jobbade som vanligt tills det var en som skulle köpa en mercedes c63 men när han köpte den så fick han inte bilen men pengarna hade försvunnit det stod även som notis när man säljer bilar att den har blivit såld men istället för att han blev skickad till bilen så stod han bara kvar. jag försökte göra allt jag kunde, jag försökte ringa alla högt uppsatta på inquisitor men ingen svara medans han som köpte bilen blev väldigt upprörd så det ända sättet så han inte skulle behöva betala dubbelt var jag jag skulle köpa bilen på mitt namn och sen skriva över den till han för 0kr så det var det jag gjorde

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. både ja och nej för dem som bannade mig visste inte till varför jag gjorde som jag gjorde. själv vet jag dock inte vad jag skulle gjort bättre i situationen eftersom jag ringde alla som kanske skulle veta vad man skulle gör men ingen svara/ var vaken

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har tydligen blivit bannad 14 gånger tidigare men det var när jag precis börja spela på unive för 4-5 år sedan vilket gör det svårt att minnas vad dom handla om, tror att någon var typ vdm när jag precis hade börjat

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? som sagt så gjorde jag allt tänk bara innan jag sålde bilen i mitt namn för att skriva över den till en onöjd kund

Har du lärt dig någonting efter din ban? skulle kunnat ta det i dc men det hade tagit väldigt långtid vilket bara hade gjort kunden mer upprörd vilket är förståeligt jag hade också blivit arg om mina pengar hade försvunnit utan att jag fick en min bil

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag,

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka