Accepterad Ezy_Emzer | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ezy_Emzer

Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? albin

Ditt discordnamn: EzY_Emzer

Ange ditt födelsedatum 4 Maj 2007

Varför ska just du bli staff? jag har spelat på unive sen 2021 och under den tiden var servervakt, don ansvarig och hjälp till med supporten men efter många timmar på fivem så tröttna jag och tog en paus på några år men nu har jag kommit tillbaka (börja spela nu i december igen) och mer taggad än någonsin att hjälp denna server så mkt som möjligt som jag gjorde förut. varför ska just jag bli staff jo för jag är väldigt engagerad och jag gillar nästan mer att hjälpa folk kring rpn än att rpa själv. kommer försöka göra unive bättre än vad den redan är

Vad tycker du inte fungerar på Unive? om jag hade fått bestämma så hade det varit wl men nu är det ju inte så vilket göra att det kommer in väldigt många som bara vill lalla och jag få bort alla dessa lallare. tycker även att det går att jobba lite mer på sunt förnuft då jag anser att många gör saker som man dem absolut inte skulle göra irl. finns även lite väll mycket buggar som kan leda till olika saker t.ex att man dör

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? jag kommer egna mycket av min tid till att flygga runt och banna dom som inte kan bete sig. jag gillar även att dra samman personer vilket jag även gör på sidan irl vilket gör att jag tror jag hade passat väldigt bra som event ansvarig. kommer även svara på reports så mycket som möjligt för att hjälpa mot buggar

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? att hålla sig lugn men väldigt viktigt att man ska vara tydlig vad man får och inte får göra. även att man inte lallar utan tar sin uppgift seriöst

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag har inget behov av att rp så mycket eftersom jag har spenderat några tusen timmar på det. kommer spendera den tiden jag är vid datorn till staff arbete. går ett lugnt gymnasium med lite prov så behöver inte ta så mycket tid till det

Hur länge har du spelat på Unive? sedan 2021 med en lång paus

Har du tidigare erfarenheter som staff? jag har varit servervakt´, don ansvarig och jobbat mycket i support

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Jobb, Donation, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? krim eftersom jag inte är eller har rpat som det så jag tycker nog att jag inte är rätt person för det jobbet

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka