Nekad Ezqw0w | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ezqw0w

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/OfficialxZTARX/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jakob Mattsson

Vad är ditt discord namn? EZQw0w#7072

Vad är ditt födelsedatum? 20 December 1995

Berätta om din karaktär. Jens Nilsson, Nyinflyttad till staden efter skilsmässa med frugan och dåliga karriärsval, har nu valt att gå den raka vägen i livet och sluta upp med det olagliga, farliga och satsa på storkarriär, framtid och lycka i livet.
Jens är 27 år gammal och har haft en tuff uppväxt men funderat länge på att starta eget IT företag men har valt att satsa inom en vanlig karriär till och börja med.
Karaktären är även en väldigt glad, sprallig och känslig människa som bara vill att alla runt om ska vara glada!

Varför ska just du bli whitelistad? Anledningen till varför jag ska bli antagen är för att jag är schysst, enkel och snabblärd gällande allt, Har RP'at lite sedan tidigare men vill in i det på en mer seriös server och då fick jag höra om eran server.

Jag är själv 26 år gammal IRL och är mogen, enkel och glad liksom.
Följer regler som skrivs och gör det som är bäst för servern

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad för att jag har hört bra om denna servern på twitch och känner att jag kan bli en rolig del av det!

Hur hittade du Unive? Via twitch

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att bli en karaktär som är oförglömlig och alla vill lära känna mer och mer.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej för tillfället har jag tagit en break från RP då jag inte har någon server jag trivs på

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka