Accepterad Ez2 | Medlem ansökning [PekivanTi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ez2

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? aabdul.

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter hugo och han är en väldigt arg person av sig men inte när han är med sin vän zorken. Zorken och hugo brukar oftast gå på promenader för de gillar hugo då han bränner lite av sitt extremt jobbiga kroppsfett. Hugos föräldrar lämnade han när han var lite pga kriget i hemlandet men eftersom han var liten så tänkte han inte så mycket på de. Utan han växte bara upp utan föräldrar och när han blev äldre kunde han inte få ett jobb för han såg inte ut som alla andra, han hade ett anorlunda utseende från alla andra. Men nu när hugo snackade med Zorken så sa zorken att han kunde få börja jobbet på autoexperten med zorken och de ville han. Nu ska hugo flytta till en ny stad för att börja jobba och få tjäna lite pengar, innan han fick detta jobbet så levde han bra på bidrag och de var inte så bra och hälsosamt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med social och mogen rp då jag tycker de är extremt roligt att ha en hög nivå på sitt rollspelande. Jag kan även bidra med många roliga och vällplanerade scenario, dem scenarios jag gör är extremt genomtänkta och inte något man bara slägger ihop. Visst de kommer komma många oplanerde också men då kommer jag rpea mitt bästa så båda parterna ska få ha roligt och inte för ett vinnande syfte.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att båda parterna ska ha ett roligt scenario och inte bara spela för ens egen gynning. Ett exempel på detta kan vara en stormning som polisen gör på ett kriminellt gäng och istället för att dem kriminella bara ska börja skjuta ner alla så kanske dem får tag på en gissla och börjar förhandla med polis för då får båda parterna ha ett roligt scenario.

Hur hittade du Unive? Hittade den bara

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka