Accepterad eyy | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

eyy

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: eyy

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198844839710

Vad är ditt namn i verkligheten? André

Vad är ditt discord namn? Waggen #8439

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juli 2004

Berätta om din karaktär. Klas Öben fyller snart 24 år och bor fortfarande i sitt vackra familjehem i Göteborg och han vill jobba inom sjukvården, Admiral House, i Suffolk. Här tillbringade han sin barndom och här har han själv uppfostrat sina barn. Men trots alla fina minnen och den fantastiska trädgård han själv har skapat, inser Klas att han inte längre kan blunda för verkligheten. Huset håller på att förfalla och han måste sälja det. Men beslutet skjuts upp när han blir allt mer indragen i sina vuxna söners kriminella liv. Och som om inte det vore nog dyker plötsligt Clara upp - hans stora kärlek som övergav han för 4 år sedan. Klas har svårt att lita på hon, och det han inte vet är att både Claras och Admiral House döljer en fruktansvärd hemlighet Klas bestämde sig för att flytta för det var för mycket lögner och svek.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer bidra med riktigt bra rp och inte så mycket kriminella karaktärer eftersom på många servrar som jag har kört på är det för mycket kriminellt, det är ganska tråkigt.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Den har en riktig grym spelar bas och spelar basen känns väldigt stabil och servern har riktigt bra staffs.

Hur många timmar har du på FiveM? 1,123 timmar totalt

Hur hittade du Multistaden? Jag bara hittade servern när jag kolla efter servrar så inge tips fick jag.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Jag har aldrig blivit bannad på nån server alls.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej min main server är multistaden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka