Accepterad Eynaccass | Medlem ansökning [S1monx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Krato

Icke Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
6
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/eynaccass/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? Eynaccass#1353

Vad är ditt födelsedatum? 16 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Elias Hakim, är en grabb på 26 År, Elias har faktiskt haft en ganska så svår uppväxt, under dom 26 Åren han har levt, har han bara levt med sin mamma, då pappan dog av skottlossning, Elias var ändå aldrig haft en relativt bra relation med sin pappa innan han dog. Elias hälsar ändå på hans pappas grav VAARJE dag. Elias har också fått lite kriminalitet när han blev 13-15 år, har träffade massa personer som hade grovt mycket kontakt med gäng-kriminella! Men en dag när Elias fyllde 16 År, fick han reda på att under den tiden han känt dessa kriminella personerna, så dom haft kontakt med gänget som dödade hans pappa. Elias lämnade det kriminella livet. Och vill nu bli polis för och gripa och döma dom till fängelse!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? JAg kommer kunna bidra med en sådan otroligt hög RP som ni ej har sett innan, Jag tycker att unive har bra staffs och det finns unika scripts på ett bra sätt! Jag kommer som sagt kunna bidra med alla sorters av RP nivå, Bra RP nivå som polis krim, sjukvårdare, räddningstjänsten, allt helt enkelt!

Vad kan du bidra med till serverns RP? JAg kommer kunna bidra med en sådan otroligt hög RP som ni ej har sett innan, Jag kommer kunna bidra med massa kärleks Rp och energi RP, jag kommer följa alla regler och allt inom Polis reglerna krim regler allting!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Asså som jag har fattat det så gör jag typ ett butiksrån, och detta är ju ett scenario som är vins eller förlust på, och jag spelar i scenariot bah för o vinna, man ska alltid spela för o ha kul!

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive via streamers, vänner och så har jag sett ¨Unive Roleplay¨ Inne på FiveM Men jag har tittat på Youtube, TT Twitch allting!

Vidare till muntlig intervju. Du har 2 dagar på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Du tar din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka