Eynaccass | Chef-jobb ansökan [Naounee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Krato

Icke Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
6
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Enhörning Advokat Byrå

Vad heter du IRL? Elias

Vad heter du på discord? Krato#1353

Hur gammal är du? 13

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har haft 2 konton, på mitt gamla kanske 5-6 Månader, men det blev hackat. Men på mitt nya konto, kanske 2 veckor!

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer verkligen försöka göra detta yrke utvecklat på ett bra sätt! Jag kommer börja med att göra en aktivitetskontroll, och göra det som krävs för dom som är inaktiva! Jag vill gärna hjälpa folksom blivit omhändertagna av polisen och hjälpa dom ut ur det! Jag kommer försöka göra det så roligt för dom som jobbar på Advokatbyrån! Och för dom som behöver advokater på förhör! Jag kommer försöka skapa Advokatsmöten rätt så ofta för att vara clear och säker på hur det har gått! Jag vill hjälpa och gör adet rolig för allt och alla!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har skit mycket erfarenheter! Jag vet vilken tillfällen jag ska göra det och det där! Jag har bra Kund bemötande! JAg har mass aerfarenheter, Kan lagarna, vet det mesta! Svårt och beskriva med ord, men kan en massa inom advokaten! Jag har bra kund bemötande! Snabb i telefonen! Snabb på allt! Kan det mesta!

Hur ofta kommer du vara inne? Nu när det är sommarlov kommer jag vara super aktiv!

Måndag: 12:30 - 02:00
Tisdag: 12:30 - 02:00
Onsdag: 12:30 - 02:00
Torsdag: 12:30 - 02:00
Fredag: 12:30 - 02:00
Lördag: 12:30 - 02:00
Söndag: 12:30 - 02:00

När skolan börjar
Måndag: 15:45-23:30
Tisdag: 15:45-23:30
Onsdag: 15:45-23:30
Torsdag: 15:45-23:30
Fredag: 15:45-23:30
Söndag: 15:45-23:30

(Det kommer ske pauser mellan tiderna)

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Yes!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej!

Har du läst våra Regler? Yes!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka