Accepterad Eynaccass | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Krato

Icke Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Ditt discordnamn: Krato#1353

Ange ditt födelsedatum 4 Juni 2008

Varför ska just du bli staff? För jag vill kunna hjälpa Philip320 Med så mycket som möjligt så att servern förbättras som möjligt! Jag tycker även att jag är rätt person för detta jobb och kommer kunna bidra med allt min makt och vara aktiv som möjligt för att jag alla spelare på servern stolta samt alla personer som är helpers osv! Jag vill se så att folk sköter sig ingame och följer alla regler så dom ej bryter reglerna! Kommer vara extra aktiv på kvällen/Natten då det är som flest på servern! Kommer vara snabb i reports, snabb i support. Jag vill göra Unive till en bättre plats! Jag kommer göra SÅÅÅ mycket för detta staff team! Jag kommer göra alla så glada och försöka gör Philip stolt!

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag: 15:30 - 22:00
Tisdag: 15:30 - 22:00
Onsdag: 15:30 - 22:00
Torsdag: 15:30 - 22:00
Fredag: 15:30 - 22:00
Lördag: 15:30 - 22:00
Söndag: 15:30 - 22:00

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har kört på 2 dc konton, på det ena har jag kört över4 Månader. Och på detta nya dc konto ksk 2 veckor. (Mitt andra konto vart hackat och kunde ej komma åt det! Så behövde göra ett nytt)

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja! Min vän har varit staff, pratade mycket med han när han var staff! Commands osv! Jag tycker jag är själv bra som kan reda ut saker, jag är väldigt snabb på saker som reports, PM. Och support! Jag tycker även det är viktigt och ta ansvar och man måste ha stort ansvar för och kunna vara staff på Unive, i och med att Unive är svergie absolut största server med över 20K MEdlemmar på dc kommer det vara stort ansvar för detta yrke! Jag har lärt mig under den tiden jag har rpat att man ska ta ansvar osv! Jag har massa erfarenheter, kan massa commands!

Sv-Commands
/svban
/kick
/toggleid
/pm
/m

Staff - Commands
/ban
/kick
/svban
/toggleid
/togglename
/freeze
/unfreeze
/unban
/ooc
/goto
/bring
/spec

det finns några till, som jag glömt bort!

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag kommer vara berred på vad som helst! JAg kan ta vad som helst!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka