Nekad Eynaccass | Ansökan till Servervakt [Jyazz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Krato

Icke Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad heter du på discord? Krato#1353

Ange ditt födelsedatum 4 Juni 2022

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Nu när det är sommarlov kommer jag vara super aktiv!

Måndag: 12:30 - 02:00
Tisdag: 12:30 - 02:00
Onsdag: 12:30 - 02:00
Torsdag: 12:30 - 02:00
Fredag: 12:30 - 02:00
Lördag: 12:30 - 02:00
Söndag: 12:30 - 02:00

När skolan börjar
Måndag: 15:45-23:30
Tisdag: 15:45-23:30
Onsdag: 15:45-23:30
Torsdag: 15:45-23:30
Fredag: 15:45-23:30
Söndag: 15:45-23:30

(Det kommer ske pauser mellan tiderna)

Hur länge har du varit medlem på Unive? Har haft 2 dc konton, på det gamla kanske 5-6 månader, på det nya kanske 2 veckor!

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Kommer infoga den under ansökan, då jag ej får in den i denna fråga

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt är som en helt vanlig spelare bara att du kan kicka, banna och se folks id, du underlättar folk som får problem, folk som är sv letar ej efter problemen utan det är det Helpers och uppåt är till för! servervakt är som en helt normal spelare!

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? För jag gillar detta yrke! Jag vill underlätta för folk som rpar väl seroöst, som lider av lallare, och ja gvill gärna hjälpa dom med att få dom lallarna som man stör sig på! Jag kommer kunna göra det roligt för andra personer att rpa! svårt och förklara med ord! Men jag kommer göra det bästa och göra allt för att serverns hjärta ska må bra!

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra sv, är dom som bannar vid rätt tillfälle, kickar rätt! HAR KLIPPS PÅ BANS! Dom är bra på allt helt enkelt!

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Att du bannar folk utan att dom gjort nån, revvar i scenarion! är allmänt dum i hvudet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka