Inaktuell Eynaccass | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Krato

Icke Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad heter du på discord? Krato#1353

Vad är ditt hexid? 11000014ba2e67e

Ange ditt födelsedatum 4 Juni 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som får mgi att ansöka till M-A är att jag vill hjälpa folk som vill bli medlemmar på servern att få den chansen! Jag vill gärna höra hur folk är och hur trevliga! JAg är oxå trevlig och kommer alltid vara! Har alltid velat bli det och kommer göra allt för att få detta och fungera! Känner mig mogen för detta och kommer verkligen göra allt så folk har det roligt som medlem! Det verkar vara kul och vara M-A, Alltid velat bli det! Därför ansöker jag till M-A! Jag är så aktiv i både discord och på FiveM! JAg vill göra personer glada och kommer kunna göradet genom detta Ansvarigs het!

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni ska välja mig som Medlemskaps - Ansvarig för att! Jag har respekt mot allt och alla! Jag vet hur man lugnar folk! Snabb i PM, snabb i forumet! Jag kommer vara aktiv! Snabb lärd! Jag gillar att hjälpa folk så otroligt mycket! Samt trevlig när jag drar in dom!

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta folk på ett trevlig sätt, som jag då har! Man ska ha respekt för personen, om personen då är nervös, ska man lugna ner personen, man ska ha bra bemötande! Man ska aldrig vara stessig i intervjuer, man ska bah ta det lugnt! Och gör adet som krävs!

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag tycker man ska få möjligheter och bättra sig rp nivå! Tycker oxå att folk ska träffa nya vänner, ha tillgång till discord server oxå! Man ska kunna skriva /twt /blocket och /b, man kommer kunna ansöka till massor flera jobb! Och självklart ha kul när man rpar! Du får fler och roliga möjligheter som Medlem!

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Mogen, Helst kunna alla GRUND regler! Discord reglerna! Man ska kunna grund reglerna för både dc och FiveM, Man ska Rpa för och ha kul! Inte bara för och tjäna pengar osv! Man ska kunna bete sig som Medlem på servern! Jag tycker också att man ska veta när man bryter mot regler och sånt!

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Hanetera stress! Kunna lugna folk som är nervösa! Läsa texter och ta intervjuer! samt ta intervjuer med personer som kallas för "Random Personer" Man ska vara aktiv för att göra detta väl! Man ska ha en bra ton, och kunna bete sig!

Hur ser din aktivitetet ut? Nu när det är sommarlov kommer jag vara super aktiv! Måndag: 12:30 - 02:00 Tisdag: 12:30 - 02:00 Onsdag: 12:30 - 02:00 Torsdag: 12:30 - 02:00 Fredag: 12:30 - 02:00 Lördag: 12:30 - 02:00 Söndag: 12:30 - 02:00 När skolan börjar Måndag: 15:45-23:30 Tisdag: 15:45-23:30 Onsdag: 15:45-23:30 Torsdag: 15:45-23:30 Fredag: 15:45-23:30 Söndag: 15:45-23:30 (Det kommer ske pauser mellan tiderna)

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar ej på en annan server!

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka