Nekad eylo | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eylo

Icke Medlem
Meddelanden
180
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199481896082/

Ditt Hex-ID: 11000015ab23c92

Vad är din discord tagg? .eylo.

Vem var det som bannade dig? S1monnx.

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: svart-bomullsbakgrund-for-fotografering-3x5m (1).jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet och att S1monnx. bannade mig för c logg som jag förkännar för det är sant och jag borde bara ha löst det på ett socialt sätt istället för att c logga och kommer aldrig göra samma misstag

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hålde på att försöka köpa en fin import bil på trygghansa då kom en mina fiender ingame och sa kom testa dden hära bilen villde då gjorde jag det och dem riktade på mig utan för trygghansa typ framför där ingen såg därefter tog dem mig runt halsen och när dem var på vägg att stanna så c loggade jag för jag gjorde ett seröst misstag att c logga som det dumaste jag har gjort innom unive rolepay jag vill jete gärna spela igen för jag har inget att göra om dagarna och jag vill inte kö på någon annan sever och bli van med en dålig rp nivå unive har dem bästa script trevlliga staff samt en väldigt trevlig ägare som gör så servern blir härligare jag tycker att det var dumt av mig att c logga kunde i sova den natten och tänka att jag var bannad från där jag alltid spelar 24/7 då jag inte har något att göra jag vill jete gärna komma och rpa igen som vanligt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den är inte felaktig på något sätt för jag erkänner till mitt brott och och hoppas på att den blir godkännd så jag kan fortsätta mitt äventyr på unive roleplay och ha en hög RP nivå samt en väldigt hög social rp nivå jag inser att mina handlingar har jag fått återgärde för och borde inte c loggat det va väldigt skämigt av mig ska inte ljuga och jag vill jette gärna vissa att jag kan RPa och ha roliga scenarios med spelare på Unive jag har inte spelat på 1 vecka på unive och det känns som jag inte har spelat på ett 1år för unive så finns det altid roliga scenarios att göra.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har lyckades ta lärdom genom att tänka till nästa gång innan jag gör regel brott som c logg jag önskar mig att jag hade en tids maskin och gå tillbaka i tiden och inte c logga det var så dumt av mig och självigt jag borde bara ha löst scenariot på ett socialt sätt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat gjort annorlunda genom att fortsätta scenariot och inte c logga och förska lösa det på ett socialt sätt och inte ett inkompetent sätt jag har aldrig gjort störe regel brott det är sissta gången jag gör regel brott igen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att det går att lösa scenarios på socialt sätt istället för att c logga och vara inkompetent för att vara osocial är inte lösningen till något så det är vad jag har lärt mig av den hära bannen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Uppfatat

Snälla låt mig komma tbx jag kommer inte göra om samma misstag
som jag gjorde

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka