Nekad eylo | Ban Överklagan [Blush]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eylo

Icke Medlem
Meddelanden
180
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199481896082/

Ditt Hex-ID: 11000015ab23c92

Vad är din discord tagg? 1eylo

Vem var det som bannade dig? Blush

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-12-17 005305.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Blush valde att bana mig för att jag valde att meta och begå ett seriöst regel brott som inte kommer att hända igen för att det är bara onödigt och dumt av mig. Blush gjorde helt rätt av sig för det är hans jobb och hålla servern i trygga händer från problem spelare

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag blev bannad så satt jag i ett call och metade med barney och rånade folk i blackmarket och för jag inte håller en bra rp i unive roleplay. Jag kommer inte begå samma regel brott för jag inser att det inte var värt och de var så omoget

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är absolut inte en felaktig ban då jag satt och metade i ett call med barney som inte är okej över huvetaget jag kan lova er att det inte kommer att förekomma då jag själv har inset vad jag har gjort 🥺

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för powergaming sundförnuft och fail rp men det hära är första gången jag har blivit bannad för meta och jag gör aldrig samma misstag 2 gånger bara om jag inte visste att det var ett regel brott. Jag har blivit bannad ett par gånger men jag har tagit lärdom genom att tänka om jag gör regel brott så får jag ta konsekvenserna för det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade abslout kunnat gjort annorlunda genom att inte metade med barney och inte råna folk och tänka på pengar och kunde istället göra bank rån och göra det till ett roligt scenario.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte meta igen och att man kan rpa på radio eller mobil osv istället för att meta för det leder bara till problem och inte gladje

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Uppfatat

Jag beromursäkt för mitt ila betende kommer inte förekomma mer kan jag lova er det var så himla omoget av mig jag hoppas på att få en chans till. Jag kan inte skriva så mycket då jag måste hjälpa min pappa och hänga upp jul pint men snälla efter som att det är jul kan jag bara få en chans till låt mig bevis att jag kan rpa och om det är det skottande om jag skottar 50 skott på en vecka p banna mig så gärna vill jag komma tillbaka. Kommer bara skjuta när det behövs

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka