Nekad eylo | Ban Överklagan [Blush]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Eylo

Icke Medlem
Meddelanden
180
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199481896082/

Ditt Hex-ID: 11000015ab23c92

Vad är din discord tagg? 1eylo

Vem var det som bannade dig? Blush

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-12-17 005305.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för meta gaming då det inte är okej för jag barney satt och metade vid black market och metade på om folk kommer men jag insåg att det blev tråkigare för då van vi varje scenario då blev det tråkigt då innan blush bannade mig så sa jag till barney borde vi sluta meta vi båda tyckte att det var en bra ide men piloten hoppade support innnan vi skulle sluta och jag tar ansvar för min egna handlingar även fast jag metade så erkänner jag till at jag gjorde ett brott och jag nekar inte att jag inte gjorde regel brott jag tyckte att det var bra att jag blev bannad för att nu har jag lärt mig en läxa oavsett vad så ska man inte meta det var jette dumt av mig och förstår om jag blir nekad men hoppas på att få komma tillbaka tillerans underbara server för nu har jag försökt hitta en rp server och alla gör bara shot and loot den är tråkigt jag tror att jag uppskadade mer när jag var i unive då det fanns bra rp och det är många som säger att ni inte har en bra rp men om man jämnför med andra servers så har ni den bästa rpn i sverige säkert också fivem. Det jag vill komma fram till är att jag ångrar mig och att det var fel av mig att sitta i en dc undefad och meta med en vän. Jag kommer inte göra samma fel igen om jag blir unbannad så kommer jag att bevisa det för er. Jag kommer aldrig göra samma misstag. Om jag inte hade metat skulle jag inte va här och göra ban överklagan och fortsätta rpa det var så o moget av mig så jag. Jag tyckte mitt betende var okej och jag tycker också att det va bra att jag blev bannad så jag har lärt mig en ni grej att aldrig meta

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en vän gick till black market för att köpa dykset men sen så kom det några och rånade oss så vi gjorde samma sak men det ända vi gjorde som dem inte gjorde va att sitta i ett samtal med jag och barney och en annan som inte ens var ingame men vi satt i samtalet och metade då la barney in en kille sedan så hoppade den dära killen som heter piloten för att sedan banna och jag är faktiskt glad att han gjorde det så att jag lär mig en läxa att aldrig att meta igen. Så jag önskar mig att jag blir unbannad så jag kan ansöka till medlem köpa krim och starta ett nytt aväntyr i unive för att sedan utvekla min rp nivå så att sen så sprider jag servern till folk så att mer spelare kommer och hoppas på att en dag bli steamer på unive

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle inte säga att den är felaktig men min dc man är de vet inte var för jag är bannad i dc. Men i fivem så är min ban inte felakig för det stämmer jag gjorde regel brott som är grovt som är meta gaming och kommer inte att hända igen kan jag lova er för jag kommer ångarar mig så mycket att jag inte kan förklara så mycket jag ångrar mig för jag blev bannad från någoting jag spelar varje dag.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har lyckasds ta lärdom genom att tänka till en extra gång innan jag göra regel brott. Och den hära gången så gör jag inte extra mycket för jag har fått en sprika i min fot så behöver vara hemma från skolan och har inte något att göra så jag ska försöka bli unbannad på unive roleplay så jag kan fortsätta mitt äventyr i unive det var så dumt av mig och omoget att meta.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat gjort annorlunda genom att istället för att meta kunnde jag ansökt om att få ha radio eller snacka genom telefonen så jag kan kommunesera med barney skulle vara mycket bättre social rp istället för att meta som en 5 åring så omoget säger jag av min sida förstår om jag blir nekad men hoppas på att få bli accepterad

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att ALDRIG Meta igen i hela mitt liv igen och att det finns många sätt att kommunesera med folk ig istälet för i dc

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Uppfatat

Det var så omoget av mig jag ångrar mig så mycket + har dyselixy så kan stava fel över allt tog typ 50 m att skriva men det är värt 😁😁

Tillbaka