Accepterad eylo | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eylo

Icke Medlem
Meddelanden
180
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199481896082/

Ditt Hex-ID: 11000015ab23c92

Vad är din discord tagg? Eylo

Vem var det som bannade dig? 1skyle

Bild på banmeddelande: image.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet och tror att jag blev bannad för emoteabuse det jag gjorde va att rpa på tar sönder för och sen så bäree jag och mina vänner genom för vi trodde att man fick göra så så vi gjorde det men kan förstå att man inte får göra så nu det var dåligt av mig och jag visste inte att man inte fick göra så

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och några i fängelset trodde att man fick rpa på att ta sönder dörren och sedan emoteabusa genom för jag visste inte de sen när vi var ute så var alla glada sen så bannade skyle oss för emoteabuse kan förstå

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den är inte felaktigt för jag emoteabusade som var fel visste inte att man fick göra så trodde att man fick rpa på tar sönder dörren

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har fått lärdom genom att tänka innan gör jag något dumt som c logg eller något liknande så det är så jag tar lärdom genom att tänka innan jag gör något dumt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat gjort annorlunda genom att inte gå ut och emoteabuse genom för att slipa gå ut ur fängelset och fri ta mig själv jag beromuraäkt

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte emoteabuse genom dörar och att man inte får rpa på att ta sönder dören sedan emoteabuse genom

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka