Accepterad eylo | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eylo

Icke Medlem
Meddelanden
180
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199481896082/

Ditt Hex-ID: 11000015ab23c92

Vad är din discord tagg? .eylo.

Vem var det som bannade dig? s1monnx.

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: svart-bomullsbakgrund-for-fotografering-3x5m (1).jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har och vet att s1monnx bannade mig för c logg som var omoget av mig att göra och lite respect löst mot motpartnen som gjorde scenariot med mig samt så var det mitt fel för jag erkänner att jag c loggade och kommer inte hända igen det kan jag lova kommer tänka till nästa gång jag gör något dumt som c logg eller nåt annat

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hålde på att försöka köpa en fin import bil på trygghansa då kom en mina fiender ingame och sa kom testa dden hära bilen villde då gjorde jag det och dem riktade på mig utan för trygghansa typ framför där ingen såg därefter tog dem mig runt halsen och när dem var på vägg att stanna så c loggade jag för jag gjorde ett seröst misstag att c logga som det dumaste jag har gjort innom unive rolepay jag vill jete gärna spela igen för jag har inget att göra om dagarna och jag vill inte kö på någon annan sever och bli van med en dålig rp nivå unive har dem bästa script trevlliga staff samt en väldigt trevlig ägare som gör så servern blir härligare jag tycker att det var dumt av mig att c logga kunde i sova den natten och tänka att jag var bannad från där jag alltid spelar 24/7 då jag inte har något att göra jag vill jete gärna komma och rpa igen som vanligt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var inte felaktig på något sätt för att jag har c loggat står upp för mitt misstag från min sida och var så pass omoget av mig samt var det hära typ 3-4 veckor sedan

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tagit lärdom från mina tidigare ban genom att tänka till innan jag gör något dumt som c logga vdm fearrp
jag önskar att jag kunde få en till sista chans att få spela på servern

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat gjort annorlunda genom att inte c logga och löst scenariot på ett socialt sätt istället för att bara dra som att jag inte vill göra det nu så ångrar jag mig mycket och vill komma tbx

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att aldrig c logga eller bryta nån regel och att det finns alltid sätt att lösa scenarios på och inte bara c logga

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Uppfatat

kan inte skirva så bra har dyslexi så det är svårt för mig att skriva tog typ 15 min för att skriva det här men jag beromursäkt för mitt betende och kommer inte hända igen det var o moget av mig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka