Nekad eylo | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eylo

Icke Medlem
Meddelanden
180
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Säger i intervju

Ditt discordnamn: 1ebri

Ange ditt födelsedatum 5 Maj 2011

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff så jag kan för hindra lall på server och så inte poliser eller kriminella abusar sina egna perms för jag vill hjälpa servern få hög och standrad rp nivå. För just nu så bryter många poliser samt kriminella många regel brott som inte är okej samt så brukar jag rpa så märker jag poliser som inte är anställda tar vapen och lägger i sitt egna stach men har inte kunnat klipa för medal funkade inte bra för mig då men nu funkar medal för mig bra nu. Jag hoppas på att få bli staff för första gången så jag kan höja rp nivån jag tror inte att bara för jag blir staff kommer alla regel brott inte hända men jag kommer åtminsonde göra en liten förändring så alla blir nöjda. Ibland så hoppar många support på en person för den gjorde relgel brott men innan jag bannar så kommer jag berätta till perssonen vad den gjorde fel och säga till den att inte göra om sedan så kollar jag om han/hon har lärt sig en läxa om att inte gör samma regel brott igen

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att det är en bra rp nivå om man jämnför med alla andra servers men jag tycker att vi har inte en så bra men den kan förbätras genom att förklara till personen som blir bannad vad social rp är och berätta att det finns andra sätt att göra scenarion på istället för att vara osocial. dok so vill jag lösa rp nivån så den blir bra jag vill också sänga bilar handlings så inte alla bilar går för snabbt så det blir en realistick rp nivå

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag ska försöka allt i min makt för att kunna för bätra rp nivån på unive roleplay för du 320 och limpis har gjort servern super bra bara att vi i staff temet måste vara lite mer ingame och hålla koll på problem spelarna hoppas på att dem förstår att här i unive så söker vi efter social rp och inte shot and loot då kan du och till shoter servers isället för vi vill ha roligt och göra roliga scenarios

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man tar ingen sida i support ärenden innan man bannar så pratar man först socialt och vara trevlig i support och inte vara arg lära folk vilket regel brott dem gör osv

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? kommer börja på vardagar 16:00-23:00 på helger lov 13:00 till 00:00

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat på unive i ett år men har fått p ban som jag har ångrat mig och kommer inte göra om dem för det är bara dumt av mig

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har lite erfanenhet för jag vare servervakt och bannade folk för vdm sen skicka till staff en får dem ta återgärde men annars så har jag inte varit staff förut på unive eller andra servers skulle vara intresant att försöka lyckas med att vara staff för första gången alla börjar någon stanns

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är bäred på vad som helst för att göra unive till en bra server

Jag har dyslexi men försökte mitt bästa hoppas på att få hjälpa servern

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka