Accepterad Eylo đŸ€— | Medlem ansökning [eric_cool]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eylo

Icke Medlem
Meddelanden
180
Reaction score
13
Vad Àr ditt namn i verkligheten? Ahmed

Vad Àr ditt discord namn? khoya.26x

Vad Àr ditt födelsedatum? 1 Februari 2009

Heter du samma pÄ Discord som pÄ Steam? Ja

Förnamn, efternamn och Älder pÄ din karaktÀr: Barre ranti 28 Är gammal

Hur skulle du beskriva din karaktÀrs personlighet i tre ord? snÀll omtÀnksam agro

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktÀr: barre har haft en tuf barndom för hans förÀldrar brÄkade 24/7 det gick sÄ lÄngt sÄ han kunde inte ens sova pÄ kvÀlarna och var sÄ trött sÄ han började skolka frÄn skolan och fotbolls,basket,konfo trÀningar och han har börjat gÄ upp i vikt för han rör inte pÄ sig som han gjorde för nÀr hans förÀldrar inte brÄkade. 3 veckor efter hans förÀldrar fortsÀtte brÄket sÄ bÀstemde barre sig för att fly hem ifrÄn 3 veckor efter sÄ hade han inte Àtit efter 3 dagar dÄ Ängrade han sig att han flyde hem ifrÄn och kan inte gÄ hem igen för han har inga pengar för att ta 4 tÄg och 5 bussar hem men en dag sÄ hittade han 5000kr han köpte en telefon och köpte flyg blijet och tog sig hem men han rÄkade ta fel fly han tos istÀllet till unive staden. Kommer rpa pÄ kom frÄn flyget nÀr jag gÄr in. Hans mÄl med livet Àr att bli lÀkare och hjÀlpa andra med sjukdommar mÄ bÀtre och fylla andras drömmer bli sanna för Barre Àr en persson som gillar att hjÀlpa andra perssoner och Àven gillar och bli belönad för det gör

Vad kan du bidra med till serverns RP?
Jag kommer att bidra med en hög rp nivÄ och ett hög utvecklat rolspel och hjÀlpa andra hitta en bra rp server och ansöka till whitelist som pÄ den hÀr perfeckt bÀsta serven som finns med bra rp och bra och trevliga staffas samt sÄ kommer jag att försöka fÄ bort lallare genom att försöka bli servervakt för jag har spelat pÄ serverna innan men har gjort duma vall som jag Ängrar och Àr glad att jag ens fÄr spela pÄ den hÀra servern

Vad innebÀr det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? I ett scenario spelar inte man för att vinna man spelar för att det Àr kul att rollspela pÄ en karaktÀr. och i ett scenario handlar inte allt om att vinna allt handlar om att ha kul och ibland till och med ge motpartens en chans i scenario och inte bara tÀnka att man ska alltid vinna jag burkar ge motpartens en chans scenario men det slutar och ibland om man ger motpartens chans i scenario kan du blir roligare att

Har du nÄgon gÄng brutit mot reglerna? Om ja, vad hÀnde och vad lÀrde du dig av det? Jag har bara brutit mot röst reglern nÀr jag glömmde sÀtta pÄ min voicechanger och jag har lÀrt mig att alltid ta pÄ och sÀga till att min voice changer funkar innan jag börjar rpa

Spelar du eller Àr du en aktiv medlem pÄ nÄgon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel pÄ nÄgra av serverns regler? Jag har lÀst power gaming = man ska rpa pÄ skador nÀr man t.ex krokar det krÀver inte sÄ mycke ,me ont i huvet, me blöder, me svimmad det beror vad som har hÀnt och powergaming Àr att maninte heller spelar för makt och pengar. Fear rp att man ska vÀnna om sitt egna liv somm att det Àr liv irl. Sundförnuft det Àr nÀr man tÀnker skulle jag gjort det hÀra irl. vdm nÀr man anvÀnder sin bil som ett vapen rdm nÀr man dödar nÄgon utan andledning

Vill du berÀtta nÄgot mer om dig sjÀlv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Senast Àndrad:
Hej!
Du behöver utveckla dina svar pÄ följande frÄgor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktÀr

Du har 24timmar pÄ dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet nÀr det Àr ÄtgÀrdat.)

Hej!
Du behöver utveckla dina svar pÄ följande frÄgor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktÀr

Du har 24timmar pÄ dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet nÀr det Àr ÄtgÀrdat.)
sÄ jag löste

Vidare till muntlig intervju, du har 48h pÄ dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

GodkÀnd efter muntlig intervju. Din testperiod pÄ 10 dagar startar nu. VÀlkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka