Accepterad Eydogy | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eydogy

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Omar

Vad är ditt discord namn? therealdogy

Vad är ditt födelsedatum? 5 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Ansökan för Unive Roleplay

Karaktärsbeskrivning:

Namn: Abdi Ibrahim

Ålder: 27 år

Ursprung: Somalia

Abdi Ibrahim är en äventyrlig och målmedveten individ med en passion för att utforska nya horisonter och skapa meningsfulla interaktioner med andra. Han växte upp i en liten by i Somalia, omgiven av en nära gemenskap och en rik kultur som präglade hans uppväxt och värderingar.

Under sin uppväxt i Somalia utvecklade Abdi en stark känsla av samhällsansvar och en önskan att göra skillnad för dem som behövde det mest. Han var aktiv i sitt lokala samhälle, deltog i välgörenhetsarbete och stöttade dem som kämpade med svårigheter och utmaningar.

Efter att ha avslutat sin grundläggande utbildning bestämde sig Abdi för att söka nya möjligheter utanför sitt hemland. Han reste till olika delar av Afrika och sedan vidare till Europa, där han utforskade olika kulturer och traditioner och lärde sig att anpassa sig till nya miljöer och situationer.

Nu, vid 27 års ålder, har Abdi bestämt sig för att ge sig in i världen av rollspel genom att ansluta sig till Unive Roleplay-servern. Han ser detta som en spännande möjlighet att utveckla sin karaktär och interagera med andra spelare för att skapa minnesvärda berättelser och upplevelser tillsammans.

Med sin vänliga natur och sitt engagemang för gemenskapen hoppas Abdi kunna bidra till att skapa en levande och inkluderande spelgemenskap på Unive Roleplay-servern. Han strävar efter att skapa en karaktär som är autentisk och inspirerande, med djupa motiv och mål som kommer att utvecklas och växa genom sina interaktioner med andra spelare.

Tack för att ni överväger min ansökan. Jag ser fram emot att få vara en del av Unive Roleplay och skapa minnen och berättelser tillsammans med er gemenskap.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Som spelare på Unive Roleplay kan jag bidra med flera värdefulla element till serverns rollspel (RP):

Engagemang och Aktivitet: Jag är dedikerad till att vara en aktiv och engagerad deltagare i serverns RP. Jag kommer att delta regelbundet i olika rollspelsinteraktioner och evenemang för att bidra till en levande och dynamisk spelgemenskap.

Berättarförmåga: Med min förmåga att skapa spännande och välskrivna berättelser kan jag bidra till att göra RP-upplevelsen mer givande och minnesvärd för alla inblandade. Jag är öppen för samarbete och villig att arbeta med andra spelare för att utveckla intressanta och komplexa berättelser.

Karaktärsdjup och Interaktion: Jag strävar efter att skapa välutvecklade karaktärer med unika personligheter, motiv och bakgrundshistorier. Genom att interagera med andra spelare och deras karaktärer kan jag bidra till att skapa meningsfulla och realistiska interaktioner som berikar RP-upplevelsen för alla.

Respekt och Samarbete: Jag värdesätter en respektfull och samarbetsvillig attityd gentemot andra spelare och serverns regler och normer. Jag är redo att bidra till en positiv och inkluderande spelgemenskap genom att följa reglerna och samarbeta med andra för att skapa en rolig och givande RP-miljö.

Sammanfattningsvis är jag övertygad om att jag kan bidra till att göra Unive Roleplay till en levande och dynamisk spelgemenskap genom mitt engagemang, min berättarförmåga, min karaktärsdjup och min respektfulla attityd. Jag ser fram emot att vara en del av servern och att skapa minnen och berättelser tillsammans med andra spelare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att du agerar och tar beslut i rollspelssituationer med målet att skapa en mer intressant och engagerande upplevelse för alla inblandade, även om det innebär att din egen karaktär eller grupp kan förlora eller misslyckas.

Detta tillvägagångssätt kan bidra till att främja realistiska och dynamiska interaktioner mellan rollfigurer genom att skapa konflikter, utmaningar och dramatik som driver berättelsen framåt. Genom att vara villig att låta motparten vinna i vissa situationer visar du respekt för deras karaktärer och deras egna berättelser och ger dem möjlighet att spela en aktiv roll i utvecklingen av handlingen.

Att spela för motpartens vinst kan också bidra till en mer positiv och samarbetsvillig spelgemenskap, där alla spelare uppmuntras att delta i skapandet av en rik och levande rollspelsmiljö. Det visar att du är öppen för olika perspektiv och att du är redo att anpassa dig till de olika utfallen som kan uppstå i ett scenario.

Sammanfattningsvis innebär att spela för motpartens vinst i ett scenario att du är beredd att bidra till en dynamisk och intressant rollspelsupplevelse genom att vara flexibel, respektfull och öppen för samarbete med andra spelare. Det handlar om att fokusera på att skapa en rik och engagerande berättelse som gynnar alla inblandade.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst dom och här är några: Suntförnuft: Tänka Realtistict Vdm: Vehicle Death Match: använda sitt fordon som vapen. Rdm: Döda utan anledning helt random.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat fivem sen 2021

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka