Ej Antagen ey.nacas | Chef-jobb ansökan [Gripen Taxi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ey.nacas

Medlem
Meddelanden
97
Reaction score
23
Vilken chefs-position ansöker du till? Gripen Taxi

Vad heter du i verkligheten? Igor

Vad är ditt användarnamn på discord? ey.nacas

Ange ditt födelsedatum: 13 December 2006

När fick du medlemskap på Unive? 6 månader sedan ish

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Har jobbat på många olika jobb men något som gripen taxi kommer vara nytt för mig men vill testa något nytt.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Just nu så ser jag Gripen Taxi väldigt dött och de är något jag kommer att ändra på. Jag har nästan aldrig sett dom inne och jag tror att de kan vara de mest inaktivaste jobbet. Och självklart kan de ju inte vara såhär och de kommer jag att försöka ändra på. Just nu är jag med i gäng men kommer fortfarande prioritera jobbet Före gänget. Som sagt så tycket jag de är väldigt inaktiv och kan lova att jag kommer göra allt för att vända på de. Har många aktiva vänner som hade velat jobba där så de skulle blivit mycket mer aktivt. Jag kommer att skicka ut att vi tar interjuer och kommer få till så många jobbar här. Jag kommer att fixa en klädkod och mycket mer och kommer att ta det här på fullaste alvar.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? 17:00 - 00:00 på alla vardagar sedan mycket mer på helgerna. Jag är väldigt aktiv och har mycket fritid

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Tillbaka