Nekad Exyrorius | Medlem ansökning [Only olletheterrier]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Exyrorius

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Exysauros/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kenny

Vad är ditt discord namn? memmesito#7080

Vad är ditt födelsedatum? 30 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Karl kristenson.han är 23år gammal. Karl hade en tuff uppväxt med båda sina föräldrar som alkoholister. han älskade ändå sina föräldrar och gör det fortfarande även om de behandlade honom dåligt. hans mål med livet är att bli framgångsrik och leva livet som rik för att visa för sina föräldrar att allt de sa om honom är falskt. han kommer göra allt för hans mål, även om det inkluderar att göra krimminela handlingar såsom rån, sälja droger eller mord. han är väldigt hård mot folk och har svårt för att lära känna och lita på personer. han gillar också att hänga på pubbar och är lite av en alkoholist han själv som sina föräldrar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag tycker servern är bra och rolig att spela på den har en bra miljö och är helt enkel rolig att köra på jag har också en ganska hög rp nivå och tar det mesta inom rpn seriöst.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? servern verkar ha bra scripts och en stor spelarbas ser inget dåligt så vill testa och se hur det är.

Hur hittade du Unive? kompisar började spela så tänkte att jag skulle hoppa på, såg också lite twitch streamers spela på servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha roligt, och att träffa nya idivider samt att öka min rp nivå.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? mitt största mål med unive är att ha roligt, göra nya kompisar. och såklart höja min rp nivå.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka