Accepterad Exxsin | Medlem ansökning (Leonari7)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Exxsin

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian

Vad är ditt discord namn? EXXSIN#3200

Vad är ditt födelsedatum? 28 December 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mome Bossman. Han är född 2004-05-22. Min karaktär har växt upp i förorten hans uppfostran har varit lite bland annat dåligt och bra. Mome försöker få jobb eftersom han ska snart flytt hem ifrån Mome har ganska dåliga vänner som har varit med i gäng men han vill ta andra vägar i livet. Mome har många känslor han kan lätt bli arg det kan leda till saker som Mome själv inte har planerat. Mome vill bli multi millionär och han strävar hårt för att lyckas med det. Mome vill också vara väldig social och skava nya vänner och hänga med sina vänner. Mome är också väldig intresserad på bilar han tycker de är häftiga och att det är kul att köra snabbt med de men Mome vill inte hamna i skiten. Men senaste tiden så hamnade Mome lite i skit/trubbel så därför vill så gärna ha Medlemskap.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med glädje, sociala aktiviteter. Jag kommer bidra med att gör folks dagar med roliga skämt som inte skadar någon. Jag kommer även rp på en hög nivå jag har läst reglerna några gånger nu och jag även varit på andra servar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för både parten och man inte alltid ska vinna själv utan man ska vinna tillsammans. Vi säger ett exempel om nu polisen stannar dig och frågar om din ID då ska du inte dra upp vapen och börja skjuta det skulle vara så kul för den andra polisen. Istället kan det vara ett scenario där man rp som polisen säger om de kanske vill ha ID kortet då kan man ge sitt ID så tar det max 2-5 min.

Hur hittade du Unive? Jag hitta genom Youtube och tycket att det lätt intressant och sedan kollade jag på twitch. Mina vänner spelar även på serven.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka