Accepterad exty | Medlem ansökning[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

exty

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198297499135/

Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian

Vad är ditt discord namn? exty#0649

Vad är ditt födelsedatum? 16 September 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi Mohammad och är 29 år gammal och kommer från en fattig familj i Somalia. Han har bott i Sverige sedan han var 14 år. När han var liten så var han duktig i skolan och hade massor av vänner. Han hade högsta betyg i nästan alla ämnen. Sen när han kom till Sverige var det svårt för honom. Han flyttade in i ett krimminelt område, han fick dåliga betyg i skolan och hade en dålig vängrupp. På sommarloven brukade han hänga med sina vänner i centrum. När Abdi slutade 9an så började han gymnasiet. Han valde Fordon för han var väldigt intresserad i bilar. Efter 3 terminer i skolan så var Abdi helt slutkörd. Han hoppade av gymnasiet och köpte en bil. (inget körkort) Han ringde till sin kompis Kameron och bad han gå utanför porten. Där stod Abdi med sin nya bil. Sedan körde dom runt i staden. (01:46) Det gick 150km/h och Abdi mådde som bäst, sedan kollar han i backspegeln och ser en bil närma sig. Sedan sätter dom igång blåljusen och Abdi får panik, han stannar och Polismannen kommer fram. "Det gick lite fort där, finns det någon anledning till farten?" sa Polismannen. Abdi som fortfarande är i chock svarar "Ingen anledning konstapeln, ville bara testa min nya bil" Polismannen säger "Skulle jag kunna få se ditt körkort?" Då svarar Abdi att han inte har något körkort. Då skrev Polismannen en böter på 5000kr för Olovlig körning och Fortkörning. Abdi fick också uppskjutet körkort.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer hjälpa servern att utvecklas och försöka få mindre lallare.
Också se till att de flesta sköter sig och inte går massa dumt. Sedan försöka streama och skaffa krim.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med seriös rp, roliga och positiva scenarion. Anmäla till mods/admins när någon gör fel!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela med, man måste inte vinna ett scenario för att det ska vara kul. så att spela med fast man vet att man har förlorat är det bästa man kan göra

Hur hittade du Unive? Genom vänner som rekommenderat servern till mig och genom en massa youtube klipp

Tillbaka