Nekad exty | Ban överklagan (Heeblom)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

exty

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198297499135/

Ditt Hex-ID: steam:11000011419c5ff

Vad är din discord tagg? exty#0649

Vem var det som bannade dig? Heeblom

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Grov powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag åkte med min polare som inte stannade eller reagerade när vi krockade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. först så körde vi efter en grabb som hade kallat oss grejer, sen så krockade vi några gånger (en av gångerna så vart de desync så de syntes inte på min skärm) sen så hoppade vi (inte jag som kör) och sen flög vi in i en mur typ. och jag var beredd att rpa ut det, men han körde bara vidare. sen krockade vi igen så tänkte jag att han skulle rpa men de gjorde han inte. sen lagade vi bilen. men det har jag inget med å göra

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker felaktig då jag inte gjort något riktigt fel, bara setat i bilen

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad för c-logg, men det var felaktigt för min dator kraschade och sedan uppdaterades.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? åkt med min andra polare som körde bakom oss

Har du lärt dig någonting efter din ban? har lärt mig att jag inte ska åka med just han och att jag ska ta hänsyn till att rpa fast min polare inte gör det

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår

Nekad, om inte du ser hur du gjorde fel så måste du tänka över detta mer, Utveckla mer.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka