Accepterad extrawhite7756 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

extrawhite7756

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199191059759/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander selgeryd

Vad är ditt discord namn? Selgeryd0195#3368

Vad är ditt födelsedatum? 10 Mars 2000

Berätta om din karaktär. Alexander Selgeryd är en 22 år gammal kille med ett stort intresse för bilar hans stora dröm är att få jobba som en bilförsäljare
Alexander är en glad trevlig kille med ett stort driv frammåt och gillar att träffa nytt folk och skapa vänner samt kontakter. Alexander är uppväxt på landet och inte haft så rika föräldrar vilket gör att han fått skruvat mycket köpt och sålt bilar så han har bra erfarenhet när det gäller bilar och affärer. Alexander tycker väldigt mycket om att få göra bilar personliga och eleganta och hans dröm är ju som sagt att få sälja dom.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Alexander kommer bidra med Rpn blir så verklig som möjlig och att han kan göra det bästa ifrån han själv

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har spelat rp förut och kan bidra med en bättre rp. fortsätter jag spela på den här servern kan jag eventuellt donera från min lön

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part.

Hur hittade du Unive? Mina kompis ville att jag skulle börja med rp. sen såklart att unive en stor rp server

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka