extrawhite7756
Icke Medlem
- Meddelanden
- 7
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199191059759/
Vad är ditt namn i verkligheten? alexander selgeryd
Vad är ditt discord namn? extrawhite#7756
Vad är ditt födelsedatum? 10 Mars 2000
Berätta om din karaktär. Alexander är en ytterst trevlig kille som gillar bilar och umgås med vänner samt jobba och slita för att komma nån vart i livet
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag är en väldigt bra rp spelare med mycket prioriterande på mig själv och mina drömmar.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Verkar som en av Sveriges bästa rp och seriösa duktiga killar bakom hela staden me hjärna och hjärta för alla <3
Hur hittade du Unive? filter och många vänner spelar här
Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha kul och spela
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att få ett jobb bostad och ha kul samt va så bra rp spelare som det bara går
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej
Vad är ditt namn i verkligheten? alexander selgeryd
Vad är ditt discord namn? extrawhite#7756
Vad är ditt födelsedatum? 10 Mars 2000
Berätta om din karaktär. Alexander är en ytterst trevlig kille som gillar bilar och umgås med vänner samt jobba och slita för att komma nån vart i livet
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag är en väldigt bra rp spelare med mycket prioriterande på mig själv och mina drömmar.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Verkar som en av Sveriges bästa rp och seriösa duktiga killar bakom hela staden me hjärna och hjärta för alla <3
Hur hittade du Unive? filter och många vänner spelar här
Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha kul och spela
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att få ett jobb bostad och ha kul samt va så bra rp spelare som det bara går
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej