Nekad extravagant | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

extravagant

Icke Medlem
Meddelanden
186
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Biskrem

Vad är ditt discord namn? biskrem7k

Vad är ditt födelsedatum? 5 Juni 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Carin El Kebab 23 bast

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lojal, lugn, målmedveten. social

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Carin El Kebab växte upp i en familj där hårt arbete och respekt för andra var viktigt. Efter att ha flyttat till staden vill han bygga upsåp ett stabilt liv, skaffa ett ärligt jobb, lära känna nya människor och småningom starta ett eget företag. Hans mål är att skapa ett gott rykte och bidra positivt till samhället.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med god rp samt social rp, ska skapa många scenarion som är välutvecklade samt roliga för båda parter.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltid ska försöka vinna själv. Man ska spela realistiskt och ge motparten möjlighet att utveckla scenariot, även om det innebär att ens egen karaktär förlorar eller hamnar i en sämre situation.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja de kan har hänt att jag har fått ban men har lärt mig alltid efter varje ban.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM: RANDOM DEATHMATCH, SOCRP: SOCIAL RP

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ne

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
Tjena Stoufzz!

Jag är tyvärr inte hemma den här veckan och kan därför inte fixa det direkt. Hade det varit okej att vänta till nästa tisdag?

Tjena Stoufzz!

Jag är tyvärr inte hemma den här veckan och kan därför inte fixa det direkt. Hade det varit okej att vänta till nästa tisdag?
Nekad.
Anledning:
Du har endast 24h på dig att ändra det sen 48h på dig att ta intervju, ansök på nytt istället nästa tisdag när du är hemma! Du kan kopiera samma ansökan.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång samt se till att du får med punkterna i meddelandet ovanför.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka