Nekad extinz | Medlem ansökning (swet_mnky)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

extinz

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/extinzz/

Vad är ditt namn i verkligheten? Tim Wiken

Vad är ditt discord namn? extinz#0001

Vad är ditt födelsedatum? 20 April 2003

Berätta om din karaktär. Isse Habrisho är en 21 årig import som försöker hitta sin framtid i stan.
Isse är född i Somalien men vid 4 år ålder så flydde han själv med ett annat gäng till Sverige.
Efter att ha varit uppvuxen runt sin brorsa så kände han sig ensam och kall när han kom till Sverige. Han är en väldigt rolig och skojig kille som oftast försöker göra det roligaste av situationen, men när det kommer till familj, nära och kära kan han bli väldigt seriös. Han bodde på ett invandraranläggning de första 10 åren men när han var 15 år tog han tag i egna saker och flyttade ut ur anläggningen. Han var hemlös och flydde runt vilket gjorde att han lärde sig tjäna pengar svart och olagligt. Han fick tillslut frågan att jobba på ett slakteri i staden Unive, så där börjar historien.
Med sin somaliska brytning, försöker han leva sig in det svenska samhället och få de 3 V'na - Volvo, Vovve och Villa.
Han klär sig i full lila utstyrsel för att lika "Ballas Gänget".
Efter att redan ha köpt sin första bil och lärt känna lite folk samt stan så känner han sig redo att ta på sig nya jobb och satsa all in för denna stad.
Han kommer till Sverige själv men hoppas på att kunna återförenas med sin bror som bott i nya Zeeland. (Inge-Torkel Hagberg).
Isse kommer ifrån en kriminell kultur men gör sitt bästa för att sköta sig, på fritiden gillar han att ta på sig extrajobb, meka med bilar och få in pengar på olagliga sätt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att jag har på senaste blivit sjukt inspirerad att gibba RP seriöst.
Är moderator i kanaler som streamar FPRP och tar därför eget initiativ. Vill vara med och utveckla servern för att den ska bli så bra som möjligt, ha en otroligt rolig tid på servern med andra rp'are samt att lära mig rpa så bra som möjligt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag blev rekommenderad denna server av polare som spelat mycket rp sen tidigare. Fick höra att det var den lättsammaste och tydligaste servern. Efter att jag har gibbat lite på servern och kommit igång med rpandet så har intresset växt på mig otroligt fort. Jag har kollat runt lite samt testat andra servrar för några år sedan med det ser lugnt ut som att unive är den mest seriösa och välbehandlade servern av admins.

Hur hittade du Unive? Polare som spelat här tidigare samt på FBRP tipsade om denna server, samt när man googlade på svensk RP dök denna upp högst upp på resultaten.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att alla jag har kontakt med under rp tiden har en rolig tid samt som mig själv + att jag blir duktig på att rpa. Vill även vara en del i att servern utvecklas och blir så bra som möjligt. Ett konkret mål jag har är att göra 2 olika karaktärer. En som lever ett civiliserat liv och tar civila jobb, men också en som kan ta på sig den kriminella rollen lite längre i framtiden när jag lärt mig det mesta inom rp.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill att min karaktär "Isse" ska bygga ett rykte för sig själv. Att hans namn blir known in the city, att hans lila klädda gäng ska bli känt och att han ska jobba sig till att bli ekonomiskt oberoende.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, inte spelar mässigt. Kollar och administrerar FBRP streamers dock.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka