Accepterad Exritez | Medlem ansökning [Wigii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Exritez

Aktiv Medlem
Meddelanden
757
Reaction score
72
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197972486307/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jakob niklasson

Vad är ditt discord namn? Exritez#6666

Vad är ditt födelsedatum? 14 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ghazi Abdisson och när han var 14 år så dog båda hans föräldrar och efter detta så har han hamnat lite fel och kommit in lite i det kriminella livet för att kunna överleva idag är han 24 år och vill kunna skaffa ett bra jobb och tjäna bra med pengar. Ghazi Abdisson är en ödmjuk person som egenligen bara vill allas bästa men han har behövt klara sig själv sen han va 14 och då hamnat fel. Och han är väldigt intresserad av bilar. Under tiden han varigt kriminell så har han knappt kunnat överleva han har inte haft alls mycket pengar men han har alltid klarat sig med nöd och näppe. men på något sett så har han aldrig blivit tagen av polisen och det är drf han vill förändra sitt liv nu så han aldrig kommer behöva sitta inne länge eller få något grövre straff. Ghazi hoppas att han ska kunna få ett bra jobb så han kan börja leva ett vanligt liv utan kriminallitet osv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag är en väldigt seriös RPare som vill ha en server som man kan bygga upp en karaktär på och stanna på. Jag har spelat på denna server ett bra tag nu och har varit whitelistad innan och det är verkligen en super rolig server att spela på. Vill även försöka bidra till att servern blir bättre och så att folk rpar bra och inte bara försöker förstöra hela servern liksom. Jag kommer även försöka sprida mycket glädje på servern och vara trevlig mot alla.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är mycket som för mig att vara intresserad på Unive för jag har spelat här mycket innan och jag har alltid gillat denna servern och jag har mycket roliga minnen härifrån och därför så vill jag komma tbx nu och rpa som jag gjorde förr och ha roligt

Hur hittade du Unive? Spelat här innan

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utveckla mitt rollspel ännu mer samt att ha väldigt roligt när jag rollspelar:)

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli staff igen och bara ha allmänt roligt

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Tillbaka