- Moderator
- Meddelanden
- 757
- Reaction score
- 72
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Polismyndigheten
Vad heter du IRL? Jakob
Vad heter du på discord? exeritez
Hur gammal är du? .
Hur länge har du spelat på Unive? 4 år ungefär
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet genom att fortsätta med de stora planerna som jag hade tillsammans med den förra rikspolischefen. Jag e ju biträdande nu och har varigt det ett tag så jag vet vilka brister som finns och hur vi ska kunna förbättra det.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag är biträdande polisdirektör just nu och jag har mycket kunskaper inom polisyrket även utanför Unive.
Hur ofta kommer du vara inne? Så ofta jag kan men några timmar om dagen minst. På helger så nästan hela dagarna.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja
Vad heter du IRL? Jakob
Vad heter du på discord? exeritez
Hur gammal är du? .
Hur länge har du spelat på Unive? 4 år ungefär
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet genom att fortsätta med de stora planerna som jag hade tillsammans med den förra rikspolischefen. Jag e ju biträdande nu och har varigt det ett tag så jag vet vilka brister som finns och hur vi ska kunna förbättra det.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag är biträdande polisdirektör just nu och jag har mycket kunskaper inom polisyrket även utanför Unive.
Hur ofta kommer du vara inne? Så ofta jag kan men några timmar om dagen minst. På helger så nästan hela dagarna.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja