Accepterad experten112 | Ban Överklagan [Complain]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

experten112

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199169816551/

Ditt Hex-ID: 1100001481847e7

Vad är din discord tagg? Alle

Vem var det som bannade dig? complain + det har gått nästan halva tiden

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-08-15 213139.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag slog en sjukvårdare inne på sjukhuset sen så valde jag att köra över en annan sjukvårdare jag vet att jag gjorde fel med att köra på sjukvårdaren fast att slå den andra sjukvårdaren står jag för. Det är självklart att jag slår någon som kallar mig prospect de som vet hur MC klubb RP går till så vet ni att jag har all rätt att slå han vet inte vad Den Servervakten valde o jaga efter mitt id från första början + slog jag han bara 1 gång då jag vet att man inte får slås på sjukhuset men något var jag tvungen att göra. Det där med att jag körde över den andra sjukvårdaren vet jag inte riktigt vrf jag gissar på att jag valde o göra det för jag blev lite tilt att den grabben var helt borta o valde att försöka ta mitt id när jag inte hade gjort något fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt med min bil till koks båten sen så blev han jag höll i skjuten så då åkte jag med han till sjukhuset o bad snällt om min kompis kunde få hjälp av sjukvårdaren sen när han hade blivit ressad så ger 1 av sjukvårdarna en väldigt onödig kommentar som lede till allt detta då valde jag o iaf att slå ena sjukvårdaren sen sprang jag ut för att sätta mig i min bil igen sen så kommer den där sjukvårdaren o försöker ta mitt id då blir jag tilt för jag inte hade gjort något fel så då valde jag att köra på han sen åkte jag till klubben o sedan vart bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja/Nej. Ja för det var han som provocera fram allt detta. Nej för att jag körde på sjukvårdaren så alltså VDM.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har en del men tycker det är ganska irrelevant fråga då det var förr och nu är nu.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte använda min bil som ett vapen. Inte VDMA inte slåss på sjukan då jag tycker det är konstigt ifall man blir provocerad inte direkt bara för man är sjukvårdare så har man någon jävla sköld

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka