Inaktuell Expanderbult | Polismyndigheten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Expanderbult

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
6
Ange ditt födelsedatum: 5 Mars 2004

Vad heter du på discord? Expanderbult#2174

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 1500+ timmar sammanlagt

Hur aktiv kommer du att vara? Minst fyra timmar på vardagar, nästan det dubbla på helger.

Vad heter du? Uno Cerveza

Hur gammal är du? I mina tidiga 20

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Yes.

Varför vill du bli polis? Jag har tidigare under ett längre tag varit chef på Securitas och känner att jag vill testa på ett mer varierande jobb där jag kan utvecklas inom arbetslivet.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Det viktigaste inom polisyrket är att få alla att kunna känna sig trygga och främst att förhindra att brott sker. Att hålla ordning på allmänheten och se till att vi som poliser är en trygg punkt för medborgarna är otroligt viktigt.

Vad vet du om yrket i helhet? Jag har bra koll på i princip det mesta såsom radiodisciplin, våldstrappan, hantering av tjänstevapen och allmänt sunt förnuft. Har även bra koll de lagar och regler kring yrket och hur man bemöter allmänheten på bästa sätt för att alla ska kunna känna sig trygga och känna sig respekterade av polisen, samtidigt som dom respekterar motparten.

Har du några tidigare erfarenheter? Securitas chef under en längre tid, innan dess har jag jobbat som polis i andra städer, även sjukvårdare och räddningstjänst. Bland dessa ingår användning av radio, våldstrappan, få allmänheten att känna sig trygga samt hantering av tjänstevapen.

Hur är du som person? Som person vill jag konstant utvecklas och brinner verkligen för att hjälpa allmänheten och förebygga att brott skall ske. Samtidigt som polisyrket hjälper allmänheten tycker jag att det är väldigt kul, och det är bästa kombon att kunna hjälpa någon samtidigt som man själv kan ha kul.

Är det något vi bör veta om dig? Nix.

Tillbaka