Accepterad Expanderbult | Medlem ansökning [L1nky]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Expanderbult

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
6
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/expanderbult/

Vad är ditt namn i verkligheten? Carl Damfeldt

Vad är ditt discord namn? Expanderbult#2174

Vad är ditt födelsedatum? 15 April 2003

Berätta om din karaktär. Karaktären min heter Uno Cerveza och är 24 år. Han är uppvuxen i en liten ort i Spanien och kan därför flytande Spanska. Hans pappa jobbar som padelinstruktör, och därav är padel ett stort intresse för Uno. När han inte spelar padel så är det en självklarhet för honom att dricka och festa så fort möjlighet ges. Han brinner för att hjälpa folk och vill ha ett roligt jobb där inte lönen spelar någon särskild roll. Han vill alltid ha något att göra och har ADHD gånger 2. Han klarar inte av att sitta still en enda sekund och blir minst sagt ännu mer rastlös när han har alkohol i blodet.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Det var länge sedan jag spelade roleplay, har startat ett helt nytt konto nu. Jag slutade för att jag tyckte att det var för lite seriösa servrar, men jag har hört många positiva saker om Unive och vill gärna vara med och ta del av en realistisk och skön roleplay. Jag kommer att vara med och skapa en realistisk känsla för alla, man ska alltid ha kul.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har hört att den är seriös, och vill ge roleplay en chans igen.

Hur hittade du Unive? Hittade via en kompis som hade börjat spela där för en vecka sedan och som tycker att det är en väldigt bra och seriös server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill kunna utvecklas inom roleplay, ha kul & spela på en server där folk vet vad sunt förnuft är. För att man själv skall kunna utvecklas måste man ha bra folk runt sig.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Kunna utvecklas så mycket som möjligt och vara med och ge en så realistisk och så rolig känsla som möjligt när man spelar på Unive.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, jag har varit borta ett tag från roleplay och detta är den enda.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka