Accepterad Expanderbult | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Expanderbult

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
6
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas

Vad heter du IRL? Carl

Vad heter du på discord? Expanderbult#2174

Hur gammal är du? 03

Hur många timmar har du på Fivem? Över 2k sammanlagt på mina konton, började spela på ett nytt för 2 veckor ish efter att jag tagit en paus från FiveM.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på Securitas eftersom att min storebror är väktare och vad jag har hört från honom så verkar det vara ett väldigt intressant och givande jobb. Jag har många bra tidigare erfarenheter inom administrativt arbete och ansvar inom anställning samt ansvar, vilket är just det jag tycker om. Jag gillar att gå in för mitt jobb och göra det bästa av alla situationer, och saknar verkligen att vara chef eller högre uppsatt inom något jobb.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har alla möjliga tidigare erfarenheter. Jag har varit personalansvarig & rekryteringsansvarig tidigare åt Polismyndigheten. Har även jobbat åt Securitas tidigare, där jag varit arbetsledare för ordningsvakter och högst ansvarig ute på fältet under cheferna. Jag är utbildad Väktare, Skyddsvakt och Operatör (svara i växeln, åka på larm från appen). Jag vet hur batong, tazer och komradio används. Radiodisciplin och våldstrappan är även två fenomen jag är väldigt bekant med, som jag även använt som f.d anställd åt Polismyndigheten. Jag är bra på att samverka med både Polismyndigheten, advokatbyråer, sjukvård med mera. Jag har nolltolerans mot tjänstefel och slarv. Jobbet skall tas på fullaste allvar, det finns ingen annan väg i mina ögon. För att tillägga har jag lite småerfarenheter sjukvården, räddningstjänsten samt min nuvarande anställning på Autoexperten.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Uno Cerveza. Han brinner för att göra skillnad. Han är en serviceinriktad kille i sina tidiga 20. Social och utåtriktad är hans mellannamn. Ekonomi är något han läst på både högskole- och gymnasienivå. Han är ursprungligen från Spanien, och är uppvuxen med sina föräldrar och två bröder. Hans föräldrar har alltid lärt honom att hård arbete och disciplin är nyckeln till framgång. Han älskar att investera i både aktier och fonder och har lyckats få ihop ett kapital till hus.

På fritiden gillar han att umgås med sin familj och sina vänner, med betoning på familj, som går före allt annat, som tyvärr har det svårt med ekonomin. Hans föräldrars högsta dröm är att han ska bli framgångsrik och kunna försörja hela hans släkt.

Efter hårt slit inom olika jobb under flertalet år kände Uno att han behövde ett break från verkligheten och har därmed befunnit sig i Spanien under de senaste månaderna. Han lämnade allt han ägde, förutom sina investeringar som har fått gotta till sig och växa. Nu har han beslutat sig för att åka tillbaka, och fick syn på att Securitas söker ny chef. Han håller just nu på att skriva sin ansökan och hoppas verkligen att han kan få jobbet i samband med att han flyttar.

Hur ofta kommer du vara inne? Minst 4 timmar varje vardag, inkluderat finnas tillgänglig på Discord, ta anställningsintervjuer, ta itu med tjänstefel - i princip allt administrativt arbete.

På helger lov dubblas aktiviteten.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, det är en otroligt bra server.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Självklart.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka