Nekad Exaz | Medlem ansökning [Br_Bread]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Exaz

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adrian

Vad är ditt discord namn? Exaz

Vad är ditt födelsedatum? 7 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer att heta Edwin Lavez och kommer att vara 24 år gammal. Edwin Lavez kommer att vara Social och försöka gå med ett gäng eller skaffa ett jobb. Min karaktär är intresserad av kriminalitet och bilar. Om jag RPar krim kommer jag vara diskret och inte gå runt utan mask om jag t.ex. gör ett bank rån.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra Socialt RP, Bra RP för mig och andra och göra bra scenarion. Jag kommer inte Metagaming, Combat Logging och inte köra för makt och pengar, eftersom jag tycket att det förstör RP och blir bara tråkigt. Jag kommer också bidra Sunt Förnuft för att det är en av det viktigaste reglerna enligt mig. Jag kommer absolut inte FEAR RPa, och inte lalla på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Exempel att man gör ett bankrån, då ska både i scenarion ha roligt. Då ska Poliserna storma om vi har en gissla. Dom som gör ett bankrån kanske inte ska köra 500 från polisen och kanske bromsa ner lite om man är för snabb.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Sunt Förnuft: Innebär att man ska tänka efter, om man hade gjort så på verkligheten, t.ex. att jag har 6 tappar på mig, Då ska jag RPa som att det hade varit i verkligheten. FEAR RP: Det innebär att man inte värnat om sitt liv, Exempel att det kommer 2 bilar med vapen och riktar på dig, då kan du inte springa därifrån när de riktar mot dig. RDM, Random Deathmatch: innebär att jag dödar folk utan en anledning, Exempelvis att jag åker till ett gäng ock skjuter dom utan en anledning. VDM, Vehicle Deathmatch: innebär att jag använder ett fordon som ett vapen, Exempelvis att jag kör 250 och kör över en person.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, Jag har RPat på många andra servrar som jag inte har varit nöjd med, det är därför jag just ansöker här på Unive.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag gillar att RPa och har gjort det ganska lång period. Jag är en aktiv person som gillar dataspel och gillar att spela FiveM, CS och Fortnite.

Nekad.
Anledning:
Utveckla mer på frågan "Berätta om din karaktär."

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka