Nekad Exanten | Medlem ansökning [ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Exanten

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kenny Ljunggren

Vad är ditt discord namn? Exanten

Vad är ditt födelsedatum? 30 Augusti 2023

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jakob Nyman Han kommer ifrån gotland och har växt upp där hela sitt liv. han har länge i sitt liv varit intreserad av polisen och hans dröm är att vara polis och i de höga rangerna. Jakob är väldigt glad och sprallig men också seriös när det behövs. han är väldigt hård med sina beslut och ångrar nästan aldrig sina handlingar då han anser de är det enda rätta. hans intresse är jakt och att hänga med sina kamrater. Därför är jakobs styrka att han är hård och inte tar skit och vill att det ska vara ratt medan en svaghet är att han ibland kan ta för hårda beslut vilket påverkar andra negativt

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har spelat fivem sedan 2018 spelat på flertals servrar och strävar efter att utveckla mitt rollspel. Jag bidrar med en ny aktiv medlem som spelar för att skapa roliga scenarion och utveckla servern framåt jag kommer också bidra med en till polis på servern som kommer vara väldigt aktiv!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska spela för att vinna scenariot utan för att man skall spela för att få det så bra som möjligt för alla även om man själv förlorar så betyder det inte att scenariot är förlorat utan snarare att man utvecklat det väl.

Hur hittade du Unive? Kompisar

Vidare till muntlig intervju. Lycka till! Du har 24h på dig.

snälla neka inte denna innan kl 20:07 imorgon tack min förra blev nekad för tidigt

Nekad. Ej tagit sin muntliga intervju efter den angivna tiden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka