Nekad Ex1st3nce | Ban överklagan [Jackz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ex1st3nce

Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199064601979/c

Ditt Hex-ID: 110000141d2d57b

Vad är din discord tagg? AlvinAxen#4874

Vem var det som bannade dig? T4arget

Hur lång tid var din ban? 5 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? FearRP, påverkar scenario med ooc

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att på klippen visar inte riktigt hur de ser ut från min syn

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var bara ute och körde bil så blir jag stannad av en polis som sen inte visade sig vara en polis utan han hade Ped, och då kör in i min bil när jag kör in och sidan och då stannar han då mig och kliver ut ur fordonet, då går min bil sönder så jag sitter kvar till han då "Polisen" kommer och frågar efter en lila bmw som hade vart med i en skottlosning och då säger jag nej för har inte sett eller hört något och då säger han okej du kan köra vidare men min bil var sönder så jag kliver ut fordonet och när jag gör de så håller vapnet på att lägges ner automatiskt och då vänder då han "Polisen" sig om och drar upp en tazer som han då säger att han har tagit från en på securitas vilket han då inte får vad jag har fått höra. Då han väljer att taza mig när jag sitter i bilen och sen fortsatte det så och då skulle jag göra /m 444 vilket hans id var men de gick inte så då skrev jag i ooc vilket jag vet var fel och fråga om han kunde hoppa support och prata om scenariot om att han leker polis ingame vilket man inte får så från min syn tyckte jag bara detta blev helt konstigt och efter detta då skjöt han mig mitt på öppna gatan när han leker polis ingame.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker de var en felaktig bann då man inte får leka polis ingame och de var de jag ville komma fram till i support

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har tagit lärdom av dem då de aldrig har upprepats

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att låta bli att skriva ooc i scenariot och ta det efter men tyckte bara hela scenariot på något sätt blev helt konstigt

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka