Accepterad Ex1st3nce | Ban Överklagan (relapaolo23)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ex1st3nce

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199064601979/

Ditt Hex-ID: 110000141d2d57b

Vad är din discord tagg? skane4874

Vem var det som bannade dig? RealPaolo23

Bild på banmeddelande: 76752e00a297c79ca4edae806f4d98d7.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att han kunde inte se att jag faktiskt dsyncade in i grabben framför mig, samt att han inte visste att min push to talk var buggad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var en grabb som begick regelbrott på sjukan så skickade jag en report. Och då kom väll förmodligen staffen och så kunde han inte se att jag råkade dsyncade in i en person. och då förstår jag att han bannar mig för det för han kan inte veta om jag dsynca eller inte. Sen min push to talk var bara otur och det förstår jag också att han bannar för det kan han inte veta att den är buggad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tyckte den var felaktig av den anledningen att jag dsyncade in i honom och då förstår jag att staffen bannar mig för att han kan inte se att jag faktiskt dsyncar in i honom. Sen att min push to talk var buggad det kan inte han veta så det förstår jag att han bannar över. Men egentligen är den felaktig pga buggar osv

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare men det har aldrig varit för grova grejer. och jag har absolut tagit lärdom av detta

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att försöka undvika att dsynca in i honom. och att min push to talk var buggad kan inte jag hjälpa men jag förstår att han bannar för det för det kan han ej veta. Hade han vetat om det så tror jag ej han hade bannat

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag kommer försöka hålla koll på om min push to talk är buggad eller inte, samt försöka att undvika dsync.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut har jag gjort det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka